Ubat strok berkesan 3 hari

Ubat Strok Berkesan Seawal 3 Hari

Kisah ibu mertua Puan Nik. Ibu mertua kesayangannya terkena mild strok. Ibu mertua ni dah macam ibu kandung juga kan. Sedih kalau tengok ibu sendiri sakit, samalah juga dengan tengok ibu mertua yang terlantar sakit.

Ubat strok berkesan 3 hari

Puan Nik cuba berikan vivix kepada ibunya. Hanya 1 sudu teh sahaja sehari. Tak perlu minum banyak-banyak pun. Lagipun orang sakit ni kadang-kadang sangat cerewet nak telan makanan tambahan atau ubat. Katanya dah loya tekak nak telan. Tapi dengan vivix mudah je. Hanya 1 sudu teh. Siap.

Alhamdulillah, lepas 3 hari ibu dah boleh bangun dari katil sendiri katanya.

Ubat strok

Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Strok Dengan Cepat?

1. Resveratrol (bahan di dalam vivix) mampu melindungi otak daripada kerosakan dengan meneutralkan serangan radikal bebas.

2. Resveratrol (bahan utama vivix) membantu baik pulih sel yang rosak di dalam salur darah yang tersumbat, yang merupakan punca utama strok.

3. Vivix mengelakkan berlakunya blood clot di dalam otak.

Blood clot mudah berlaku jika salur darah menjadi sempit dengan kehadiran lemak dan kolesterol. Blood clot membuatkan salur darah tersumbat dan menghentikan pengaliran darah ke otak dan boleh menyebabkan salur darah pecah. Apabila blood clot berlaku di dalam otak ia dipanggil Ischemic Stroke dan jika salur darah pecah ia dikategorikan sebagai Hemorrhagic Stroke.

ubat strok berkesan

Gambar : Google

Jenis strok : NASAM

Oleh sebab itulah ibu Puan Nik dapat merasa kesan Vivix dalam masa 3 hari je. Cepat kan? Klik link di bawah ni untuk info lebih lanjut tentang manfaat Vivix.

Kelebihan Vivix Yang Anda Perlu Tahu

Yang paling baik adalah jadikan Vivix sebagai rutin harian untuk mencegah penyakit-penyakit kronik seperti strok ni. Kan mencegah itu lebih baik dari merawat? 🙂

Sedang mencari penawar untuk pesakit strok? Hubungi Laila di 019-722 8520 untuk dapatkan Vivix dengan penjimatan RM241.

Dengan 2 botol Vivix, anda boleh dapat

  • Keahlian PERCUMA (dengan menjadi ahli, anda layak mendapat potongan harga sehingga 20% untuk setiap pembelian produk)
  • Penghantaran PERCUMA
  • Cash back 5% (bulan hadapan)

Jadi Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Sehingga 20%

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge