hilangkan gastrik cepat

Ubat Gastrik Paling Mujarab Tanpa Perlu Telan ‘Ubat Kapur’

Pernah kena gastrik atau perut masuk angin yang teruk? Sakit kan? Memang rasa tak keruan jadinya. Kalau tak kent*t atau sendawa, lagilah rasa sengsaranya bila badan masuk angin ni. Orang ada sakit gastrik, badan mereka mudah masuk angin. Dan kalau nak lega cepat, memang kena telan ubat kapur yang tak sedap tu. Huhuhu.

hilangkan gastrik cepat

Akak selim tiada gastrik, Alhamdulillah. Tapi selalu juga kena telan ubat kapur dulu sebab badan mudah masuk angin. Susah nak keluar pula tu! Sengsara kalau kena kat tempat kerja. Memang nak menangis. Masa tu belum kenal Shaklee lagi. Kalau dah kenal, cepat-cepat boleh ambil ubat angin Shaklee yang cepat berkesan tu. Peppermint Ginger Plus. Memang tak sampai 5 minit pun, terus keluar angin sama ada ikut atas atas bawah. :p. Hehehe.

Untuk orang yang kena gastrik pula, jadual makan memang kena jaga. Begitu juga dengan pemilihan makanan. Contoh-contoh makanan yang perlu dielakkan ialah

1. Makanan terlalu pedas.

2. Makanan berasid seperti jus oren, air limau nipis, air asam jawa dan lain-lain yang bersifat masam.

3. Junk food.

4. Minuman berkarbonat.

5. Makanan berangin seperti kekacang dan ubi.

Sebaik-baiknya jaga waktu makan dan jangan sesekali skip waktu makan setiap hari kerana perut orang yang mengidap gastrik ini terlalu sensitif. Mudah sangat masuk angin, bila dah masuk angin, memang perit semacam!! Ada yang sampai berguling-guling menahan sakit perut yang sangat pedih.

Amalkan Peppermint Ginger Plus untuk buang angin serta merta supaya tidak diserang gastrik.

Jika dibiarkan gastrik berterusan, ia boleh menyebabkan ulser perut yang memerlukan rawatan yang lebih teliti.

Jadi sebaik-baiknya, kawal masalah gastrik sebelum ia berlarutan.

Dalam Shaklee, ada protein ESP yang dapat membantu pesakit gastrik pulih semula. Ramai yang sangat berpuas hati dengan ESP ni. Mereka kembali ceria dan gembira tanpa serangan gastrik lagi.

Akak selim ingin kongsikan dengan anda pengalaman mereka yang telah berjaya keluar dari masalah gastrik sepenuhnya. 🙂

Testimoni 1 :

Puan Farhana berjaya hilangkan gastrik kronik tanpa sengaja. Beliau mengambil set pantang, kesan sampingannya penyakit gastriknya hilang begitu sahaja. Alhamdulillah. 🙂

Ubat gastrik cepat berkesan

Testimoni 2 :

Ubat gastrik berkesan
Gastrik kronik 10 tahun hilang!

Testimoni 3 :

ubat-gastrik-cepat-berkesan-dan-mujarab-3

Testimoni 4 :

ubat-gastrik-cepat-berkesan-dan-mujarab-4

Dapatkan ESP untuk orang tersayang yang mengidap gastrik. Hubungi akak selim di 019-722 8520.

Konsultasi PERCUMA untuk semua pembelian dari akak selim. 🙂

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge