Cara Nak Dapat Vivix Percuma Yang Bernilai RM475

Sedang mencari-cari Vivix murah? Survey di Lazada? Haa.. kalau nak Vivix murah, usah beranikan diri untuk beli di Lazada ke, 11thstreet ke, sebab apa? Sebab anda takkan dapat keistimewaan sebagai seorang pelanggan produk Shaklee. -TIADA konsultasi istimewa cara pengambilan dan juga info kesihatan -TIADA jaminan produk tu yang lama atau baru Beli dengan pengedar berdaftar dan bertauliah bukan sahaja anda

Share Button
Continue reading »

Cara Beli Produk Shaklee Dengan Harga Murah

Semua orang nak beli dengan harga murah kan? Harga kasih sayang, harga kawan-kawan, harga adik beradik, harga saudara mara, harga BFF dan macam-macam jenis harga lagi kan? Ni dia saya kongsikan cara nak dapat harga murah dan harga diskaun sehingga 20% lagi tau. Jadi anda tak perlu dah nak survey sana sini untuk dapat harga Shaklee termurah dan terbaik di

Share Button
Continue reading »
suplemen terbaik di pasaran

12 Sebab Kenapa Anda Perlukan Vivix Setiap Hari

Setiap hari kita memang tak boleh melarikan diri daripada pencemaran, pemakanan yang tidak seimbang, asap rokok, asap kenderaan, junk food dan pelbagai lagi yang dikenali sebagai punca datangnya RADIKAL BEBAS. Memang susah kan kita nak elak semua ni sebab semuanya berada di sekeliling kita setiap hari. Kesan daripada RADIKAL BEBAS ni boleh menyebabkan masalah kesuburan, kerosakan hati, kanser, serangan jantung,

Share Button
Continue reading »
vivix percuma

Cara Beli Vivix Murah Sempena Year End Sale

Sana sini Year End Sale (YES) kan? Shaklee pun ada juga tau. Memang dah lama tak menikmati Vivix PERCUMA ni tau. Saya sendiri pun suka sangat dengan promosi Shaklee bulan ni. 😎 Bulan lepas promosinya dah best juga dah. Khas untuk ahli baru. Bulan ni, semua orang pun dapat menikmati pembelian Vivix super duper murah ni. Siap ada PERCUMA 1

Share Button
Continue reading »

Cara Rawat Penyakit Nyanyuk Atau Alzheimer

Nyanyuk atau Alzheimer memang menjadi igauan ngeri untuk setiap warga emas. Ada yang kata, biarlah aku mati dulu sebelum nyanyuk. Kesian kat anak-anak. Ada yang kata membaca quran setiap hari dan menghafal quran menjadi salah satu usaha supaya tidak nyanyuk. Usaha lain, makanlah pemakanan yang merangsang perkembangan otak seperti yang saya kongsikan 2 hari lepas di sini. Boleh klik link

Share Button
Continue reading »
Ubat strok berkesan 3 hari

Ubat Strok Berkesan Seawal 3 Hari

Kisah ibu mertua Puan Nik. Ibu mertua kesayangannya terkena mild strok. Ibu mertua ni dah macam ibu kandung juga kan. Sedih kalau tengok ibu sendiri sakit, samalah juga dengan tengok ibu mertua yang terlantar sakit. Puan Nik cuba berikan vivix kepada ibunya. Hanya 1 sudu teh sahaja sehari. Tak perlu minum banyak-banyak pun. Lagipun orang sakit ni kadang-kadang sangat cerewet

Share Button
Continue reading »

Akhirnya Suamiku Bangun Dari Koma…….

Ini adalah kisah Ayumi (bukan nama sebenar). Ayumi tersangat sedih dengan keadaan sekarang. Suaminya terkena strok dan terlantar kaku kerana koma. Dalam komanya, pelbagai masalah kesihatan dialami oleh suami tercinta. 1. Tekanan darah tinggi, 170/100 ke atas dan terpaksa ambil 4 jenis ubat untuk stabilkan tekanan darah. 2. Suaminya tetap kaku dan tak mampu tahan berat sendiri ketika sesi fisioterapi.

Share Button
Continue reading »

Suami Tercinta Kembali Bertutur Semula Dengan Bantuan Vivix

Isteri mana yang tidak berduka dan bersedih hati apabila orang yang dicintai terkena strok yang menyebabkan masalah pertuturan. Pasti sang isteri sanggup lakukan apa sahaja untuk memastikan sang suami kembali pulih. Kita ikuti perkongsian beliau tentang suami beliau yang menderita masalah strok.   Saya Hafza Aein.. yang berkongsi cerita mengenai suami saya yang mengalami stroke dan juga masalah percakapan. Stroke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »