3 Petua Nak Dapat Anak Tanpa Ibu Ada Penyakit Kronik Semasa Mengandung

Selepas diijabkabulkan, pasti kita teruja untuk menimang cahaya mata. Itu normallah kan? Naluri keibuan yang lahir sebelum bergelar ibu. Alhamdulillah, syukur dengan nikmat naluri yang Allah berikan. Tidak dinafikan ada yang merancang tak nak anak cepat, nak honeymoon dulu dan lain-lain. Tapi yang menjadi kebiasaannya memang nak anak cepatlah. Ini yang saya selalu jumpa. Sebelum kita mengandung, ada perkara yang

Share Button
Continue reading »
vitamin hamil terbaik di pasaran

Petua Elak Kencing Manis Semasa Hamil Walaupun Mengandung Di Usia Hampir 40 Tahun

Saya kongsikan kisah Puan AnneAi (bukan nama sebenar) yang merupakan pelanggan tetap dan setia saya sejak 5-6 tahun lepas. Beliau disahkan hamil anak ketujuh di ambang 40 an. Risau juga beliau dengan umur yang semakin meningkat. Yerlah, orang kata kalau mengandung di usia hampir keemasan ni, banyak masalah boleh berlaku. -Kencing manis masa mengandung (GDM) -Tekanan darah naik melantun Dan

Share Button
Continue reading »

Bahaya Tekanan Darah Tinggi Untuk Ibu Hamil

Ibu mengandung ni kalau ada masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi memang susah sikit kan. Nak kena pergi check up yang kerap tu memanglah dah satu hal, tapi gigihlah juga pergi cek demi bayi dalam kandungan kan. Sanggup ambil cuti sampai cuti tahunan pun habis macam tu je. Itu ok, takpelah lagi. Pengorbanan namanya. Yang paling ditakuti ialah komplikasi sepanjang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »