Hadiah Untuk Hari Ibu 2017

Dah sediakan hadiah untuk hari ibu tahun ni?

hadiah hari ibu untuk sakit sendi

Bila dah jadi ibu ni, memang lebih sensitif dengan sambutan hari ibu. Memang hari-hari adalah hari ibu, tapi Sambutan Hari Ibu ni sangat istimewa. Memang ia perlu diingati pun sebab tanpa ibu, tiadalah kita di dunia ini.

Nak beri hadiah apa?

Apa kata berikan ibu hadiah kesihatan yang ibu idam-idamkan. Apabila ibu makin berusia, lutut ibu sakit dan susah untuk dibengkokkan. Solat pula terpaksa solat atas kerusi. Sedih tengok ibu yang selalu terhencot-hencot berjalan.

Dan ibu tidak mampu lagi duduk bersila di atas lantai macam orang lain. Hanya boleh duduk di kerusi sahaja. Nanti ibu tak mampu nak bangun. Sebab lutut keras. Dah bengkokkan, susah untuk dilunjurkan.

Hadiah yang paling bermakna untuk ibu yang ada masalah sendi sebegini ialah Collagen Powder dan Vivix.

ubat sakit sendi lutut

Collagen Powder yang mampu memberikan regangan kepada sendi dan memelihara tulang rawan daripada rosak.ubat sakit sendi lutut

Vivix mampu memperbaiki struktur dan fungsi sendi serta mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada sakit sendi.

Dapatkan kedua-dua produk ini untuk bantu ibu rasa selesa dan mudah untuk mengerjakan ibadat.

rawat sakit sendi secara semulajadi

Hubungi saya di 019-722 8520.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun.

Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat.

Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol. Anak hadiahkan. Habis 7 botol Vivix bapak minum. Alhamdulillah, bapak suka sangat sebab bapak tak perlukan tongkat lagi dah untuk berjalan.

Baru-baru ni bapak berjalan-jalan melihat Negara Matahari Terbit. Kalau kat Jepun, orang Jepun memang suka jalan kaki. Bapak pun tak nak ketinggalan juga. Berjalan sana sini macam orang Jepun juga.

Yang paling terkejut dan gembira, bapak dah boleh berjalan tanpa tongkat dah. Lama pulak tu! 15 minit macam tu tau berjalan tanpa henti. Gembira sungguh anaknya dengar.
Alhamdulillah.
Ubat sakit sendi kakiUsaha berikan Vivix untuk sakit kaki bapak memang berhasil. Semuanya berkat kesabaran bapak ambil Vivix setiap hari tanpa culas.

Syukur sangat!

Vivix ni agak premium harganya cuma, jika dibandingkan dengan khasiat yang bapak dapat, memang berbaloi-baloi dan puas hati sangat. Daripada terpaksa gunakan tongkat, kini dah boleh bebas berjalan. Lama pula tu.

Kita usaha yang terbaik untuk ibu dan ayah. Berikan mereka nikmat kesihatan selagi hayat dikandung nyawa. Hubungi akak selim untuk dapatkan Vivix bersama-sama keahlian percuma.

masalah sakit sendi

Atau boleh klik gambar di bawah untuk buat pembelian. Sila hubungi saya untuk mendaftar ahli sebelum membuat pembelian kerana kalian akan dapat diskaun sehingga 20% dan penghantaran percuma.

Ubat sakit sendi

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Ubat Untuk Sendi Lutut Supaya Ibadat Lebih Baik Dan Selesa

Masalah sakit sendi lutut ni macam dah jadi trend dah sekarang ni. Umur awal 30-an pun dah sakit lutut. Apabila sakit lutut, memang banyak benda yang kita susah nak buat. Usahkan nak buat senaman hebat-hebat, yang paling utama nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk guna kerusi. Nak sujud pun tak boleh sebab lutut tak boleh lipat dah. Masa tu baru kita tahu yang sujud tu sangat mendamaikan dan menenangkan. Masa tulah rasa menyesalnya tak jaga lutut elok-elok.

Kalau dah sakit, apa nak buat? Takkan nak biarkan macam tu je kan?

Biasanya kita akan ambil kalsium lebih sikit sebab ingatkan tulang kita ada masalah. Tapi yang sebenarnya punca sakit lutut ni adalah sebab kolagen di bahagian sendi lutut yang dipanggil tulang rawan tu dah berkurang. Sedikit demi sedikit kolagen di dalam tulang rawan ni akan berkurang dengan peningkatan usia. Jadi bila dua sendi bergesel, memang akan rasa sakitlah. Lebih teruk jika berat badan pun ada masalah. Bertambah-tambah sakit sendi lutut ni.

Akak selim bercerita daripada pengalaman sendiri. Memang sangat sakit. Ngilu, pedih dan macam-macam rasa lagi. Jalan pun terhencot2 tau. Akak selim nak kongsikan apa yang membantu akak selim pulih semula. Lebih dari sebulan juga akak selim solat duduk di kerusi.

Rindu! Rindu sangat nak sujud. Tapi apakan daya lututku tak boleh dilipat. Tak boleh nak duduk langsung. 🙁

Akak selim amalkan Shaklee Collagen Powder dan Vivix secara konsisten. Alhamdulillah, dah tiada masalah sakit sendi dah. Yang syoknya, jeragat makin pudar dan liang pori pun makin kecil.

Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix
Akhirnya akak selim boleh solat berdiri selepas konsisten dengan kolagen dan vivix

1. Vivix

Membantu memperbaiki sel-sel yang rosak yang menyebabkan sakit sendi. Bila sel-sel dah sihat, sakit sendi pun makin berkurang.

2. Shaklee Collagen Powder (SCP)

Apabila kita amalkan SCP ni secara konsisten, kolagen akan diserap oleh tubuh kita dan akan menggantikan kolagen yang telah hilang di dalam tulang rawan kita. Makin banyak kolagen yang masuk ke dalam badan kita, makin pulih kesihatan sendi lutut kita. Sebab itu kita kena pastikan ambil kolagen yang benar-benar boleh menyerap dengan baik oleh badan.

Bagaimana nak pilih kolagen yang baik? Boleh klik link di bawah ni untuk tahu cara pilih kolagen yang betul-betul berkesan.

Cara Pilih Kolagen Yang Terbaik Dan Berkesan

Hubungi akak selim hari ini untuk pulihkan sakit sendi lutut. Whatsapp akak selim 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

 

Share Button

Turun Berat Dan Sakit Sendi Hilang Dengan Kolagen Campur Vivix

Cara kurus cepat
Jan 2016

Akak selim ni memang dah lama hadapi masalah berat badan. Bertahun-tahun dah kot. Sejak lepas bersalinkan anak sulung, Damia. Berjaya juga turunkan berat lepas bersalin anak kedua, Dinie.

Dan tanpa disedari berat tiba-tiba naik dan naik dan naik. Turun tu memang tak pernah lah kan. 😛

Tambah-tambah lagi selepas 2 kali keguguran pada tahun 2013 dan 2014. Setiap kali mengandung pun berat naik, jadi bertambahlah berat badan tu dan kekal sebegitu.

Nasihat doktor, turunkan berat badan untuk dapatkan anak ke 3. Akak selim berusaha untuk kurus, ala-ala berjaya dengan tidak.

Alhamdulillah, dengan izin Allah dapat juga mengandung lagi pada tahun 2014 dan syukur melahirkan baby Zara pada tahun 2015.

Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix

Berat waktu sebelum melahirkan tu hampir mencecah 100 kg. Huhu. Dah bersalin turun 10 kg je. Faham-faham jelah bila badan dah berat melebihi kemampuan kaki untuk menampung berat badan ni.

Sakit lutut! Sangat-sangat sakit. Sehinggakan tak boleh bengkok. Mungkin sebab urat yang tegang dan juga sendi yang tertekan. Terpaksa solat duduk kat kerusi. Muda-muda lagi dah terpaksa solat duduk. Sedih tu memang sedih. Sakitnya pun memang hingga berjalan terhencot-hencot. 🙁

Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix
Akhirnya akak selim boleh solat berdiri selepas konsisten dengan kolagen dan vivix

Akak selim cuba ambil Vivix dan kolagen sekaligus. Masa mengandung pun kena juga sakit lutut ni, tapi masa tu ambil si Vivix sahaja. Lepas bersalin tu gabungkan Vivix dan Kolagen.

Hampir sebulan juga amalkan Vivix + Kolagen. Alhamdulillah, lutut makin ok.

Dah tak sakit
Dah boleh bengkok
Dah boleh solat macam biasa
Dah tak jalan terhencot-hencot dah
Dah boleh naik turun tangga dengan elok dah

Alhamdulillah. Masa tu baru tahu nak mensyukuri nikmat sihat, nikmat kaki yang Allah pinjamkan.
Barulah tersedar nikmat sujud tu sangat indah. Sangat menenangkan. Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk terus sujud hingga ke hari ini.

Dan, yang lebih gembira siap dapat bonus. Bonus liang pori mengecil dengan kolagen. Seronok akak selim!! 🙂

Jika anda mengetahui sesiapa yang sedang menghadapi masalah sendi, masalah lutut macam akak selim ni. Sudilah kiranya cadangkan Vivix + Kolagen ni. Memang boleh membantu dengan cepat. Yang penting bahan-bahan di dalam kedua-dua produk ni adalah bahan semulajadi dengan antioksidan yang tinggi.

Selain sendi lutut makin baik dan pulih sepenuhnya, Vivix membantu penuaan secara sihat. Penuaan tanpa penyakit. InshaAllah.

Hubungi akak selim untuk akak selim bantu. Whatsapp ke 019-722 8520.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...