Ubat Sakit Sendi Tanpa Dadah

Orang tua atau warga emas biasanya sangat sinonim dengan sakit sendi ni kan? Namun sekarang ni tak perlu tunggu tua 70-an, ramai sangat dah yang sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang dan macam-macam lagi yang berkaitan dengan sendi. Mungkin faktor pemakanan yang tidak terjaga atau aktiviti harian yang tidak teratur antara faktor yang menyebabkan orang muda sekarang pun dah mula

Share Button
Continue reading »

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun. Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat. Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol.

Share Button
Continue reading »

Ubat Untuk Sendi Lutut Supaya Ibadat Lebih Baik Dan Selesa

Masalah sakit sendi lutut ni macam dah jadi trend dah sekarang ni. Umur awal 30-an pun dah sakit lutut. Apabila sakit lutut, memang banyak benda yang kita susah nak buat. Usahkan nak buat senaman hebat-hebat, yang paling utama nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk guna kerusi. Nak sujud pun tak boleh sebab lutut tak boleh lipat dah. Masa tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »