Ubat Sakit Sendi Tanpa Dadah

Orang tua atau warga emas biasanya sangat sinonim dengan sakit sendi ni kan? Namun sekarang ni tak perlu tunggu tua 70-an, ramai sangat dah yang sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang dan macam-macam lagi yang berkaitan dengan sendi.

Ubat sakit sendi mujarab

Mungkin faktor pemakanan yang tidak terjaga atau aktiviti harian yang tidak teratur antara faktor yang menyebabkan orang muda sekarang pun dah mula sakit sendi, sakit lutut dan macam-macam sakit yang berkaitan dengan sendi ni.

Ingin tahu ubat sakit sendi yang dirumuskan secara semulajadi dan berkesan?

Continue reading Ubat Sakit Sendi Tanpa Dadah

Share Button

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun.

Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat.

Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol. Anak hadiahkan. Habis 7 botol Vivix bapak minum. Alhamdulillah, bapak suka sangat sebab bapak tak perlukan tongkat lagi dah untuk berjalan.

Baru-baru ni bapak berjalan-jalan melihat Negara Matahari Terbit. Kalau kat Jepun, orang Jepun memang suka jalan kaki. Bapak pun tak nak ketinggalan juga. Berjalan sana sini macam orang Jepun juga.

Yang paling terkejut dan gembira, bapak dah boleh berjalan tanpa tongkat dah. Lama pulak tu! 15 minit macam tu tau berjalan tanpa henti. Gembira sungguh anaknya dengar.
Alhamdulillah.
Ubat sakit sendi kakiUsaha berikan Vivix untuk sakit kaki bapak memang berhasil. Semuanya berkat kesabaran bapak ambil Vivix setiap hari tanpa culas.

Syukur sangat!

Vivix ni agak premium harganya cuma, jika dibandingkan dengan khasiat yang bapak dapat, memang berbaloi-baloi dan puas hati sangat. Daripada terpaksa gunakan tongkat, kini dah boleh bebas berjalan. Lama pula tu.

Kita usaha yang terbaik untuk ibu dan ayah. Berikan mereka nikmat kesihatan selagi hayat dikandung nyawa. Hubungi akak selim untuk dapatkan Vivix bersama-sama keahlian percuma.

masalah sakit sendi

Atau boleh klik gambar di bawah untuk buat pembelian. Sila hubungi saya untuk mendaftar ahli sebelum membuat pembelian kerana kalian akan dapat diskaun sehingga 20% dan penghantaran percuma.

Ubat sakit sendi

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Ubat Untuk Sendi Lutut Supaya Ibadat Lebih Baik Dan Selesa

Masalah sakit sendi lutut ni macam dah jadi trend dah sekarang ni. Umur awal 30-an pun dah sakit lutut. Apabila sakit lutut, memang banyak benda yang kita susah nak buat. Usahkan nak buat senaman hebat-hebat, yang paling utama nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk guna kerusi. Nak sujud pun tak boleh sebab lutut tak boleh lipat dah. Masa tu baru kita tahu yang sujud tu sangat mendamaikan dan menenangkan. Masa tulah rasa menyesalnya tak jaga lutut elok-elok.

Kalau dah sakit, apa nak buat? Takkan nak biarkan macam tu je kan?

Biasanya kita akan ambil kalsium lebih sikit sebab ingatkan tulang kita ada masalah. Tapi yang sebenarnya punca sakit lutut ni adalah sebab kolagen di bahagian sendi lutut yang dipanggil tulang rawan tu dah berkurang. Sedikit demi sedikit kolagen di dalam tulang rawan ni akan berkurang dengan peningkatan usia. Jadi bila dua sendi bergesel, memang akan rasa sakitlah. Lebih teruk jika berat badan pun ada masalah. Bertambah-tambah sakit sendi lutut ni.

Akak selim bercerita daripada pengalaman sendiri. Memang sangat sakit. Ngilu, pedih dan macam-macam rasa lagi. Jalan pun terhencot2 tau. Akak selim nak kongsikan apa yang membantu akak selim pulih semula. Lebih dari sebulan juga akak selim solat duduk di kerusi.

Rindu! Rindu sangat nak sujud. Tapi apakan daya lututku tak boleh dilipat. Tak boleh nak duduk langsung. 🙁

Akak selim amalkan Shaklee Collagen Powder dan Vivix secara konsisten. Alhamdulillah, dah tiada masalah sakit sendi dah. Yang syoknya, jeragat makin pudar dan liang pori pun makin kecil.

Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix
Akhirnya akak selim boleh solat berdiri selepas konsisten dengan kolagen dan vivix

1. Vivix

Membantu memperbaiki sel-sel yang rosak yang menyebabkan sakit sendi. Bila sel-sel dah sihat, sakit sendi pun makin berkurang.

2. Shaklee Collagen Powder (SCP)

Apabila kita amalkan SCP ni secara konsisten, kolagen akan diserap oleh tubuh kita dan akan menggantikan kolagen yang telah hilang di dalam tulang rawan kita. Makin banyak kolagen yang masuk ke dalam badan kita, makin pulih kesihatan sendi lutut kita. Sebab itu kita kena pastikan ambil kolagen yang benar-benar boleh menyerap dengan baik oleh badan.

Bagaimana nak pilih kolagen yang baik? Boleh klik link di bawah ni untuk tahu cara pilih kolagen yang betul-betul berkesan.

Cara Pilih Kolagen Yang Terbaik Dan Berkesan

Hubungi akak selim hari ini untuk pulihkan sakit sendi lutut. Whatsapp akak selim 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...