Hilangkan Blackhead Dan Whitehead Dengan Cepat

Kalau ada blackhead atau whitehead kat muka ni memang rasa rimas semacam kan? Rimas sebab rasa kasar-kasar tu ha. Geram pun ada. Memang suka picit-picit dengan tangan kan. Tapi tak licin juga.

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Setahun yang lepas saya cuba guna makeup remover Nutriwhite ni, memang seronok sental muka. Bukan whitehead dan blackhead je yang keluar, sel-sel kulit mati pun keluar sama. Kulit memang rasa licin je. Lepas dah sental tu cuci pula dengan cleanser Nutriwhite. Asyik rasa nak pegang-pegang je muka ni. Hehe. Sungguh ni!

Haaa.. ini dia 2 pencuci yang bertanggungjawab membersihkan semua kotoran degil, whitehead dan blackhead saya dengan efektif. Alhamdulillah.

Makeup Remover Nutriwhite

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Pencuci Muka Nutriwhite

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Testimoni Hilangkan Blackhead Dan Whitehead

Ni dia pengalaman pengguna-pengguna Nutriwhite yang berjaya hilangkan whitehead dan blackhead diorang dengan cepat.

Testimoni #1

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Testimoni #2

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Testimoni #3

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Testimoni #4

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Testimoni #5

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Testimoni #6

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Antara punca kulit kusam dan kasar ni adalah sebab ada whitehead dan blackheadlah. Jadi kenalah tanggalkan cepat-cepat sebelum ia membiak lagi banyak.

Boleh dapatkan pencuci muka dan makeup remover ni di 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...