7 Sebab Kenapa Kita Perlukan Suplemen Untuk Panjang Umur

Kenapa mak kita tak ambil suplemen pun ok jer dulu-dulu. Lahirkan anak 10 orang pun steady je tak ambil vitamin apa pun. Kenapa┬ásuplemen jadi keperluan pula di zaman sekarang ni?   Jom cek hidup kita hari ini. 1. Makanan segera dah jadi makanan ruji dah. KepC, pizzHot dan macam- macam lagi. Itu belum kira nak buat spaghetti guna sos Proges

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »