Ubat Strok Berkesan Seawal 3 Hari

Kisah ibu mertua Puan Nik. Ibu mertua kesayangannya terkena mild strok. Ibu mertua ni dah macam ibu kandung juga kan. Sedih kalau tengok ibu sendiri sakit, samalah juga dengan tengok ibu mertua yang terlantar sakit.

Ubat strok berkesan 3 hari

Puan Nik cuba berikan vivix kepada ibunya. Hanya 1 sudu teh sahaja sehari. Tak perlu minum banyak-banyak pun. Lagipun orang sakit ni kadang-kadang sangat cerewet nak telan makanan tambahan atau ubat. Katanya dah loya tekak nak telan. Tapi dengan vivix mudah je. Hanya 1 sudu teh. Siap.

Alhamdulillah, lepas 3 hari ibu dah boleh bangun dari katil sendiri katanya.

Ubat strok

Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Strok Dengan Cepat?

1. Resveratrol (bahan di dalam vivix) mampu melindungi otak daripada kerosakan dengan meneutralkan serangan radikal bebas.

2. Resveratrol (bahan utama vivix) membantu baik pulih sel yang rosak di dalam salur darah yang tersumbat, yang merupakan punca utama strok.

3. Vivix mengelakkan berlakunya blood clot di dalam otak.

Blood clot mudah berlaku jika salur darah menjadi sempit dengan kehadiran lemak dan kolesterol. Blood clot membuatkan salur darah tersumbat dan menghentikan pengaliran darah ke otak dan boleh menyebabkan salur darah pecah. Apabila blood clot berlaku di dalam otak ia dipanggil Ischemic Stroke dan jika salur darah pecah ia dikategorikan sebagai Hemorrhagic Stroke.

ubat strok berkesan

Gambar : Google

Jenis strok : NASAM

Oleh sebab itulah ibu Puan Nik dapat merasa kesan Vivix dalam masa 3 hari je. Cepat kan? Klik link di bawah ni untuk info lebih lanjut tentang manfaat Vivix.

Kelebihan Vivix Yang Anda Perlu Tahu

Yang paling baik adalah jadikan Vivix sebagai rutin harian untuk mencegah penyakit-penyakit kronik seperti strok ni. Kan mencegah itu lebih baik dari merawat? 🙂

Sedang mencari penawar untuk pesakit strok? Hubungi Laila di 019-722 8520 untuk dapatkan Vivix dengan penjimatan RM241.

Dengan 2 botol Vivix, anda boleh dapat

  • Keahlian PERCUMA (dengan menjadi ahli, anda layak mendapat potongan harga sehingga 20% untuk setiap pembelian produk)
  • Penghantaran PERCUMA
  • Cash back 5% (bulan hadapan)

Jadi Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Sehingga 20%

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button

Kelebihan dan Manfaat Vivix

Vivix adalah tonik ajaib yang tidak asing lagi di kalangan rakyat Malaysia. Ramai yang mengetahui khasiat dan kelebihannya. Sehingga kini, banyak membantu pesakit-pesakit kronik seperti Kanser, Diabetes, Sakit Buah Pinggang, Strok, SLE, Gout dan pelbagai penyakit lagi.

atasi diabetes dengan vivix

Apa Manfaat Vivix?

Kelebihan dan manfaat vivix

Siapa Yang Perlukan Vivix?

Vivix sangat bagus untuk mereka yang mengalami masalah-masalah berikut :-

#1 Kencing Manis/Diabetes

Vivix Shaklee membantu pesakit kencing manis mengawal gula dalam darah dengan meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin. Ramai yang telah berjaya mengawal gula dalam darah mereka dengan menggunakan Vivix. Malah ada juga mereka yang BEBAS DIABETES selepas mengambil Vivix secara konsisten.

#2 Strok (Serangan Angin Ahmar)

vivix membantu pesakit strok

Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix membantu membetulkan darah beku di dalam salur darah pesakit strok. Ikuti kisah pesakit strok yang dapat bertutur kembali selepas diserang strok.

Pesakit strok sihat dengan vivix

#3 Kanser 

Punca penyakit kanser adalah kerana DNA yang rosak membiak di dalam badan pesakit. Vivix Shaklee membantu membetulkan DNA yang rosak dan menghasilkan sel-sel yang baru bagi memulihkan pesakit kanser. Beberapa pelanggan kami telah bebas kanser dengan pengambilan Vivix secara konsisten.

Testimoni 1 :

Rawat kanser dengan vivix
Bebas kanser paru-paru dengan pengambilan Vivix.

Testimoni 2 :

Rawat kanser dengan vivix
Bebas kanser ovari dengan pengambilan Vivix.

Vivix ni bukanlah UBAT, tetapi suplemen yang membantu membetulkan punca penyakit. Jadi, proses penyembuhan tu tidaklah seperti ubat, ambil sedikit masa. Apabila punca penyakit sudah dibaiki, InshaAllah penyakit juga akan hilang.

#4 Gout

Antioksidan yang terdapat dalam Vivix membantu mengawal penghasilan asid urik yang menyebabkan Gout. Ini adalah pengalaman seorang anak yang berjaya membantu ayahnya keluar dari masalah Gout yang dihidapinya sudah berpuluh-puluh tahun.

Alhamdulillah kini sudah bebas Gout.

Testimoni 1 :

 

Vivix membantu menurunkan paras asid urik untuk pesakit gout
Bebas Gout dengan Vivix

“Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout jadi peneman setiap hari. Sala makan sikit je mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding T__T

Tapi sejak amalkan Vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout datang menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan pain killer yang dah bertahun ambil tu. Dan ayah dah boleh makanan makanan kegemaran semula! Syukur Alhamdulillah”

-Puan Zarith Sofia-

Testimoni 2 :

Vivix membantu menurunkan paras asid urik untuk pesakit gout

#5 Kulit Kusam, Tidak Sekata dan Nampak Tua Sebelum Usia

Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix mampu memperbaiki DNA yang rosak, jadi dalam masa yang sama ia dapat memulihkan masalah kulit dan mengembalikan keremajaan kulit kita.

#6 Selalu Letih dan Tidak Bertenaga

Vivix dapat membantu ibu-ibu yang selalu mengalami masalah kepenatan melampau dan memberi tenaga segera kepada yang meminumnya.

Harga Vivix

Harga sebotol Vivix adalah RM503.50 (Harga runcit). Anda layak mendapat harga ahli secara PERCUMA dengan pembelian 2 botol Vivix pada bulan ini.

naikkan platelet dengan vivixSelain itu anda juga layak mendapat :-

  • FREE delivery
  • FREE membership
  • CASH back 5% bulan hadapan.

Buat pesanan hari ini untuk mendapat diskaun yang menarik!

Saya akan hubungi anda untuk uruskan pembayaran dan pendaftaran ahli secara PERCUMA. Boleh juga hubungi saya di sini.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...