Ubat Sakit Sendi Tanpa Dadah

Orang tua atau warga emas biasanya sangat sinonim dengan sakit sendi ni kan? Namun sekarang ni tak perlu tunggu tua 70-an, ramai sangat dah yang sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang dan macam-macam lagi yang berkaitan dengan sendi. Mungkin faktor pemakanan yang tidak terjaga atau aktiviti harian yang tidak teratur antara faktor yang menyebabkan orang muda sekarang pun dah mula

Share Button
Continue reading »

Hadiah Untuk Hari Ibu 2017

Dah sediakan hadiah untuk hari ibu tahun ni? Bila dah jadi ibu ni, memang lebih sensitif dengan sambutan hari ibu. Memang hari-hari adalah hari ibu, tapi Sambutan Hari Ibu ni sangat istimewa. Memang ia perlu diingati pun sebab tanpa ibu, tiadalah kita di dunia ini. Nak beri hadiah apa? Apa kata berikan ibu hadiah kesihatan yang ibu idam-idamkan. Apabila ibu

Share Button
Continue reading »
Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix

Turun Berat Dan Sakit Sendi Hilang Dengan Kolagen Campur Vivix

Akak selim ni memang dah lama hadapi masalah berat badan. Bertahun-tahun dah kot. Sejak lepas bersalinkan anak sulung, Damia. Berjaya juga turunkan berat lepas bersalin anak kedua, Dinie. Dan tanpa disedari berat tiba-tiba naik dan naik dan naik. Turun tu memang tak pernah lah kan. 😛 Tambah-tambah lagi selepas 2 kali keguguran pada tahun 2013 dan 2014. Setiap kali mengandung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »