Hadiah Untuk Hari Ibu 2017

Dah sediakan hadiah untuk hari ibu tahun ni? Bila dah jadi ibu ni, memang lebih sensitif dengan sambutan hari ibu. Memang hari-hari adalah hari ibu, tapi Sambutan Hari Ibu ni sangat istimewa. Memang ia perlu diingati pun sebab tanpa ibu, tiadalah kita di dunia ini. Nak beri hadiah apa? Apa kata berikan ibu hadiah kesihatan yang ibu idam-idamkan. Apabila ibu

Share Button
Continue reading »

Ubat Untuk Sendi Lutut Supaya Ibadat Lebih Baik Dan Selesa

Masalah sakit sendi lutut ni macam dah jadi trend dah sekarang ni. Umur awal 30-an pun dah sakit lutut. Apabila sakit lutut, memang banyak benda yang kita susah nak buat. Usahkan nak buat senaman hebat-hebat, yang paling utama nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk guna kerusi. Nak sujud pun tak boleh sebab lutut tak boleh lipat dah. Masa tu

Share Button
Continue reading »
Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix

Turun Berat Dan Sakit Sendi Hilang Dengan Kolagen Campur Vivix

Akak selim ni memang dah lama hadapi masalah berat badan. Bertahun-tahun dah kot. Sejak lepas bersalinkan anak sulung, Damia. Berjaya juga turunkan berat lepas bersalin anak kedua, Dinie. Dan tanpa disedari berat tiba-tiba naik dan naik dan naik. Turun tu memang tak pernah lah kan. 😛 Tambah-tambah lagi selepas 2 kali keguguran pada tahun 2013 dan 2014. Setiap kali mengandung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »