Petua banyakkan susu ibu

Produk Banyakkan Susu Ibu Yang Terbukti Berkesan Di Pasaran

Semangat dan keazaman yang tinggi InshaAllah akan membantu ibu menyusukan anak sehingga usia 2 tahun atau lebih. Namun kadang-kadang diuji dengan susu merudum, susu makin kurang disebabkan faktor-faktor yang tak dapat dielakkan seperti penat melampau, stres, period dan pelbagai faktor lagi. Set Penyusuan Shaklee terbukti dapat membantu ramai ibu untuk meningkatkan penghasilan susu ibu dengan cara yang selamat dan berkesan.

Share Button
Continue reading »
Petua banyakkan susu ibu

3 Petua Paling Penting Untuk Banyakkan Susu Ibu

Apabila disahkan hamil je, ibu-ibu mula excited mencari cara untuk banyakkan susu ibu. Sebenarnya yang paling penting kena tahu tentang konsep penyusuan sahaja. Ia bukanlah rahsia atau petua yang pelik-pelik untuk tambah susu ibu. Hanya perlu amalkan 3 konsep penyusuan ini sahaja. Kalau nak ambil milkbooster atau minuman/makanan tambah susu sekali pun, 3 petua ni wajiblah dipatuhi. 3 Petua Banyakkan

Share Button
Continue reading »
Petua banyakkan susu ibu

Milkbooster Yang Selamat Untuk Bayi Baru Lahir

Dilema ibu lepas bersalin, Susu tak ada Susu kurang Susu tak keluar Susu tak cukup Macam-macam kan? Sebenarnya susu cukup aje, mungkin kita terlalu letih atau stres tu menyebabkan susu badan pun segan-segan nak keluar. Jika kita menyusu dengan kerap, InshaAllah susu sangat cukup untuk anak kita. Cuma kita kenalah cari ilmu sikit jika diuji dengan masalah-masalah lain seperti letih

Share Button
Continue reading »

Produk Tambahkan Susu Badan Dengan Cepat Di Pasaran

Apabila susu merudum, memang ibu-ibu akan kerisauan. Lebih-lebih lagi bagi itu yang bekerja sepenuh masa dan membekalkan susu perahan untuk anakanda tercinta. Bercerita dari pengalaman saya bekerja dahulu, susu ibu berkurang walau 1-2 oz pun memberikan kesan yang besar jika tiada stok perahan di rumah. Bayangkanlah sendiri jika bekalan untuk anak adalah 18 oz sehari, tetapi susu yang kita dapat

Share Button
Continue reading »

Tips Banyakkan Susu Badan Yang Paling Berkesan Berdasarkan Pengalaman Ibu-Ibu Menyusu

  Saya baru je kongsikan pengalaman saya dengan seorang bekas rakan ofis mengenai bagaimana nak banyakkan susu ibu setelah menghadapi masalah susu merudum. Rakan tersebut bernama Puan A. Puan A ni baru 4 bulan bersalin, maksudnya beliau mempunyai peluang cerah untuk memperbanyakkan penghasilan susu beliau kerana hormon prolaktin masih dihasilkan dengan banyak. Apa HORMON PROLAKTIN ni? Ketika bayi anda sedang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »