Ubat keputihan

Rahsia Wanita Ini Merawat Kulit Kusam Dan Cerahkan Wajah Secara Semulajadi

Semua wanita di dalam dunia ni menginginkan kulit cantik kan? Nak kulit putih macam selebriti. Kalau kulit tak berapa nak putih pun, janganlah risau. Yang paling penting kulit tak kusam dan nampak letih. Lagi sedih kalau suami komplen kan? Salah satu cara untuk merawat kulit yang kusam ni adalah dengan kolagen. Kenapa perlukan kolagen? Sebab kolagen dalam badan kita ni

Share Button
Continue reading »

Berjaya Menghilangkan Jerawat Batu Dalam Masa 4 Hari

Jerawat batu hilang dalam masa 4 hari? Jerawat batu yang keras kejung tu? Boleh percaya ke?? Haaa.. jom kita tengok tuannya. Cantik molek orangnya. Jerawat batu ni kalau dah keluar, memang nak kena tunggu je dia ‘masak’, baru boleh nak sentuh dan nak buat apa2. Selagi tak masak, memang dia membengkak je kat muka tu. Dah laa sakit kan? 🙁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »