Promosi Julai Yang Sangat Best!

Bulan Julai ni sangat bertuah untuk semua golongan. Sebab apa? Promosi Shaklee kali ni untuk kanak-kanak, orang dewasa, ibu hamil sehinggalah warga emas sama ada nak mengekalkan kesihatan atau yang sedang menderita sakit kronik. Semua orang dapat menikmati harga promosi terbaik bulan ni. Dan boleh juga dijadikan hadiah untuk hari raya ni kan. 🙂

1. Vitalea Kanak-kanak

Vitalea kanak-kanak
Vitalea kanak-kanak

Untuk anak-anak, kami ada Vitalea kanak-kanak. Beli 3 PERCUMA 1.

2. B Complex

B Complex terbaik dan semulajadi
B Complex terbaik dan semulajadi

Untuk orang dewasa sehinggalah warga emas, promosi B Complex. Dan berita baik untuk ibu hamil, kita ada harga terbaik untuk asid folik yang terkandung di dalam B Complex ni. Ia juga baik untuk suami yang inginkan cahaya mata. Beli 3 PERCUMA 1.

3. Vivix

Vivix atasi strok
Vivix yang terbukti berkesan untuk mengatasi masalah sakit kronik dan mengekalkan keremajaan.

Untuk orang dewasa juga sehinggalah warga emas dan juga untuk mereka yang menderita sakit kronik seperti diabetes, strok, tekanan darah tinggi, kita ada harga yang sangat berbaloi-baloi untuk pembelian vivix. Beli 6 PERCUMA 1.

Boleh klik link di bawah ni untuk melihat mereka yang dah berjaya atasi masalah diabetes mereka dengan menggunakan vivix ni.

Vivix bantu atasi diabetes secara semulajadi

Anda juga layak untuk mendapat harga ahli dan harga promosi dengan mendaftar ahli sebanyak RM69.00. Dengan keahlian ni, anda juga layak mendapat BONUS berikut :-

Keahlian Shaklee

1. Sebotol Vitalea (multivitamin) secara PERCUMA yang bernilai RM88.75. Harga vitamin ni pun lebih mahal daripada harga membership tu kan.?

2. Anda layak menyertai program keusahawanan YES yang dianjurkan oleh Shaklee. Banyak sungguh kelebihan program ni.

3. Anda boleh mulakan bisnes anda sejurus selepas mendapat ID Shaklee. Anda boleh lakukannya secara online mahu pun offline. Semuanya terletak di tangan anda.

4. Anda layak menyertai kumpulan sokongan kami yang terdiri daripada mentor2 yang telah berjaya mendapat income 5-6 angka dari bisnes ni.

Anda akan dibimbing sehingga BERJAYA dengan syarat anda sanggup untuk melakukan segala teknik marketing yang kami ajar dan telah dibuktikan berkesan ini.

Cepat-cepat ambil peluang keemasan ini dengan menghubungi saya seperti berikut.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

 

Share Button

Testimoni KEJAYAAN mengatasi kencing manis dengan Shaklee

Alhamdulillah, kini ramai yang dah berjaya mengawal kencing manis yang mereka hidapi bertahun-tahun dengan VIVIX Shaklee. Saya sangat bersyukur kerana dapat membantu rakyat Malaysia meningkatkan tahap kesihatan mereka. Alhamdulillah.

Jom kita tengok TESTIMONI KEJAYAAN mereka.

TESTIMONI 1 :
BEBAS KENCING MANIS selepas 7 bulan menggunakan vivix.

Bebas kencing manis selepas mengambil vivix selama 7 bulan.
Bebas kencing manis selepas mengambil vivix selama 7 bulan.

TESTIMONI 2 :
Luka sembuh selepas sebulan mengambil vivix.

Atasi diabetes dengan vivix
Luka lambat sembuh kerana menghidap kencing manis
Atasi diabetes dengan vivix
Luka semakin kering dengan vivix
Atasi diabetes dengan vivix
Luka sembuh dengan vivix

Seperti yang kita sedia maklum, jika pesakit diabetes luka memang susah nak sembuh kan? Alhamdulillah, luka di kaki ayah Puan Siti Noriza sembuh dalam masa sebulan setelah mengambil vivix secar konsisten. Beliau juga kini sudah berhenti mengambil ubat-ubatan hospital atas nasihat doktor. Begitu juga dengan dos insulin yang beliau ambil. Dosnya sudah dikurangkan. Alhamdulillah. Puan Siti Noriza begitu gembira di atas perkembangan kesihatan ayahnya.

Sebagai anak, sudah pasti kita inginkan yang terbaik untuk ibu bapa kita kan?

TESTIMONI 3 :
Tahap gula ABAH kembali NORMAL, darah tinggi pun semakin stabil, dari 140 jadi 128.

Tahap gula turun dengan vivix

Tahap gula turun dengan vivix

Bacaan gula menjadi normal selepas mengambil vivix. Tekanan darah tinggi juga menurun dari 140 menjadi 128. Alhamdulillah.

TESTIMONI 4 :
Lebih bertenaga dan TAK PERLU cucuk insulin selepas mengambil vivix.

atasi diabetes dengan vivix

TESTIMONI 5 :
Tahap gula MENURUN selepas mengambil vivix.

Tahap gula menurun dari 29 --> 11
Tahap gula menurun dari 29 –> 11

TESTIMONI 6 :
Luka SEMBUH dalam masa 2 MINGGU!!

Luka sembuh dengan vivix
Luka sembuh dengan vivix

TESTIMONI 7 :
Dapat MELIHAT SEMULA dengan vivix!!

Dapat melihat semula dengan vivix
Dapat melihat semula dengan vivix

 

Dapatkan vivix anda hari ini di sini. Klik gambar di bawah ya.

Beli vivix
Untuk diri sendiri mahupun insan2 tersayang. Semoga kita semua diberikan kesihatan yang baik oleh Allah. Kita berusaha, Allah yang menyembuhkannya. InshaAllah.

Anda dapat KEAHLIAN PERCUMA dan cash back sebanyak 5% dengan pembelian 2 botol vivix.

Beli 2 vivix PERCUMA keahlian
Beli 2 vivix PERCUMA keahlian

Hubungi saya untuk konsultasi selanjutnya.
Ketahui kelebihan menjadi ahli di sini.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE <–KLIK LINK INI.

Laila (ID 854299)

☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Kenkoushoku.com

 

Share Button

Bagaimana vivix membantu mengatasi diabetes?

atasi diabetes dengan vivix

Diabetes atau dikenali sebagai kencing manis ni memang sangat popular di kalangan rakyat Malaysia.

Menurut kajian pada 2011, Kaji Selidik Kesihatan dan Morbiditi Nasional (NHMS) melaporkan kira-kira 2.6 juta rakyat Malaysia disahkan mengidap kencing manis.

Jadi kita yang belum kena diabetes mesti ambil langkah awal sebagai langkah pencegahan. Yang dah kena diabetes, mesti lakukan sesuatu untuk mengawalnya. Jangan berharap dengan ubat2an sahaja kerana kita sendiri pun sedia maklum, lama-kelamaan ubat2an itu kan merosakkan organ2 di dalam badan kita. Ya, saya ada orang yang terdekat menghidap diabetes ni. So saya sangat tahu apa yang telah terjadi dan kesan sampingan ubat2an ni.

Ok, kita teruskan kepada topik asal kita ye. Kita study satu persatu.

Bagaimana vivix membantu mengatasi diabetes?

Jom kita tengok dulu apa itu vivix ni. Vivix® ialah

Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Vivix® mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix untuk kencing manis

Di dalam vivix juga terdapat ramuan yang bernama resveratrol iaitu daripada buah anggur muscadine, serta Knotweed Jepun. (selain ramuan asas purple carrot dan elderberry)

Apa itu resveratrol?

Resveratrol ialah satu jenis phenol semulajadi yang wujud di dalam tumbuhan anggur terutamanya jenis muskat dan anggur kulit merah serta Knotweed Jepun.

Bagaimana ia membantu pesakit diabetes?

Ada dua cara resveratrol membantu pesakit diabetes:

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin.

Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes.

Continue reading Bagaimana vivix membantu mengatasi diabetes?

Share Button

Atasi kencing manis dengan vivix

Sebelum kita bincang tentang cara-cara mengatasi, jom kita kenali dulu apa itu kencing manis atau dikenali sebagai DIABETES.
Atasi diabetes dengan vivi

Apa itu KENCING MANIS/DIABETES?

Satu keadaan yang berlaku apabila tahap gula dalam darah lebih tinggi daripada biasa.

Bagaimana ia berlaku?

Apabila pankreas dalam badan tidak menghasilkan insulin atau apabila badan kita sudah tidak sensitif dengan insulin dalam badan. Apabila insulin gagal dihasilkan atau tidak berfungsi dengan baik, ia tidak dapat membawa masuk glukos atau gula ke dalam sel dan tisu badan kita sebagai simpanan.
Akibatnya, darah akan mempunyai kadar gula yang terlalu tinggi untuk sel-sel badan kita. Secara amnya, seseorang dianggap menghidap penyakit kencing manis apabila kadar gula dalam darah semasa berpuasa lebih daripada tahap 7 atau kadar gula selepas makan adalah daripada tahap 11.

 

Jenis2 kencing manis

1. Bergantung kepada insulin-biasanya berlaku di kalangan kanak-kanak dan remaja.

 

2. Tidak bergantung kepada insulin-selalu dihidapi oleh golongan orang berumur atau mempunyai berat badan berlebihan. Terdapat juga kencing manis semasa mengandung (gestational diabetes).

Apa punca penyakit kencing manis?

Penyakit kencing manis disebabkan oleh beberapa faktor. Di antara punca utama yang dikenal pasti adalah
1. berat badan berlebihan (obesiti)
2. faktor keturunan
3. tahap kolesterol tinggi
4. stres atau tekanan emosi berlebihan dan berterusan
5. pengambilan alkohol yang banyak
6. amalan pemakanan tidak berkhasiat atau tidak seimbang
7. kurang membuat aktiviti fizikal (senaman) dan tekanan darah tinggi.

Bagaimana merawat kencing manis?

 

Matlamat utama dalam rawatan penyakit kencing manis adalah untuk mengurangkan tahap gula dalam darah, dari kadar yang luar biasa ke tahap gula lebih rendah dan normal.
Penyakit kencing manis jenis 1 boleh dirawat dengan pengambilan insulin, senaman dan pemakanan sihat dan seimbang.
Penyakit kencing manis jenis 2 pula boleh dirawat dengan penurunan berat badan, mengamalkan diet sesuai dan aktiviti senaman yang konsisten.
Jika langkah ini gagal mengawal kadar gula darah yang tinggi, ubat-ubatan hospital boleh digunakan.
Jika ubatan masih tidak mencukupi untuk mengawal kadar gula dalam darah, maka rawatan dengan suntikan insulin boleh digunakan.

Selain daripada ubat-ubatan yang bakal memberikan kesan sampingan untuk jangka masa panjang, anda mempunyai pilihan untuk menggunakan rawatan tradisional atau menggunakan suplemen untuk membantu menurunkan kadar gula dalam darah anda. Dalam Shaklee, salah satu produk yang menjadi buah mulut orang ramai ialah VIVIX. Di mana vivix ini berjaya membantu mengatasi masalah diabetes yang dialami oleh rakyat Malaysia.

Jom kita tengok testimoni mereka yang telah berjaya mengatasi masalah kencing manis/diabetes ni dengan vivix.

1. TESTIMONI 1 : Bebas diabetes dengan pengambilan vivix selama 7 bulan secara konsisten.

Atasi diabetes dengan vivix

2. TESTIMONI 2 : Mata kabur disebabkan diabetes. Boleh melihat semula dengan pengambilan vivix.

Atasi diabetes dengan vivix

3. TESTIMONI 3 : Tahap gula mak beliau turun dari 29 ke 11.
Continue reading Atasi kencing manis dengan vivix

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...