Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Pilihan Terbaik Puan Eff

Beberapa minggu lepas saya dapat whatsapp daripada Puan Eff (bukan nama sebenar). Beliau mengambil keputusan untuk mencuba produk Shaklee untuk turunkan berat badan beliau yang mencecah 90 kg. Pada mulanya beliau beli dengan kawan beliau. Dah lengkap juga set kurus yang beliau beli. Saya hanya mencadangkan untuk tambah Vivix sahaja lagi memandangkan beliau ada masalah metabolisme rendah. Setelah berdiskusi tentang

Share Button
Continue reading »

Cara Nak Dapat Vivix Percuma Yang Bernilai RM475

Sedang mencari-cari Vivix murah? Survey di Lazada? Haa.. kalau nak Vivix murah, usah beranikan diri untuk beli di Lazada ke, 11thstreet ke, sebab apa? Sebab anda takkan dapat keistimewaan sebagai seorang pelanggan produk Shaklee. -TIADA konsultasi istimewa cara pengambilan dan juga info kesihatan -TIADA jaminan produk tu yang lama atau baru Beli dengan pengedar berdaftar dan bertauliah bukan sahaja anda

Share Button
Continue reading »

Cara Beli Produk Shaklee Dengan Harga Murah

Semua orang nak beli dengan harga murah kan? Harga kasih sayang, harga kawan-kawan, harga adik beradik, harga saudara mara, harga BFF dan macam-macam jenis harga lagi kan? Ni dia saya kongsikan cara nak dapat harga murah dan harga diskaun sehingga 20% lagi tau. Jadi anda tak perlu dah nak survey sana sini untuk dapat harga Shaklee termurah dan terbaik di

Share Button
Continue reading »
suplemen terbaik di pasaran

12 Sebab Kenapa Anda Perlukan Vivix Setiap Hari

Setiap hari kita memang tak boleh melarikan diri daripada pencemaran, pemakanan yang tidak seimbang, asap rokok, asap kenderaan, junk food dan pelbagai lagi yang dikenali sebagai punca datangnya RADIKAL BEBAS. Memang susah kan kita nak elak semua ni sebab semuanya berada di sekeliling kita setiap hari. Kesan daripada RADIKAL BEBAS ni boleh menyebabkan masalah kesuburan, kerosakan hati, kanser, serangan jantung,

Share Button
Continue reading »
vivix percuma

Cara Beli Vivix Murah Sempena Year End Sale

Sana sini Year End Sale (YES) kan? Shaklee pun ada juga tau. Memang dah lama tak menikmati Vivix PERCUMA ni tau. Saya sendiri pun suka sangat dengan promosi Shaklee bulan ni. 😎 Bulan lepas promosinya dah best juga dah. Khas untuk ahli baru. Bulan ni, semua orang pun dapat menikmati pembelian Vivix super duper murah ni. Siap ada PERCUMA 1

Share Button
Continue reading »
Cara dapat harga vivix murah

Cara Beli Vivix Murah Tanpa Perlu ‘Survey’ Harga Sana Sini

Sedang mencari harga Vivix TERMURAH di pasaran? Mari saya kongsikan caranya. Kali ni bukan hanya boleh dapat harga ahli tau, siap ada diskaun 5% lagi. Banyak yang anda boleh jimat.   Bagaimana Nak Dapat Vivix Murah? Jadi ahli Shaklee bulan November ni dan beli 2 botol Vivix dengan harga RM765.30 SAHAJA. Harga biasa ialah RM1007 tau. Selain daripada dapat beli

Share Button
Continue reading »
Jadi ahli shaklee murah

5 Sebab Kenapa Perlu Daftar Ahli Shaklee Walaupun Untuk Makan Sendiri

Ada orang dah lama makan suplemen Shaklee tapi tak pernah tahu pun yang Shaklee ni kalau jadi ahli lebih untung. Banyak kelebihan jadi ahli Shaklee ni walaupun hanya nak makan sendiri je. Kalau nak bisnes tu lain ceritanya pula. Konsep keahliannya sama jugalah kita jadi ahli Aeon ke, Tesco ke, cuma Shaklee ni yang lebih istimewa dapat diskaun terus. Tak

Share Button
Continue reading »

Cara Daftar Ahli Shaklee

Cara nak daftar ahli Shaklee ni mudah sahaja tau. Hanya isikan borang keahlian di sini dan saya akan uruskan pendaftaran untuk anda. Borang Daftar Ahli Shaklee Ada 2 cara untuk mendaftar keahlian Shaklee iaitu :- 1. Bayar yuran keahlian RM68.90 Anda akan dapat member kit yang eksklusif bersama-sama yuran keahlian ini. Bayaran penghantaran adalah RM10.60. Jadi jumlah yang perlu dibayar

Share Button
Continue reading »

Borang Daftar Ahli Shaklee

Jemput isi borang daftar keahlian Shaklee anda di sini dan saya akan hubungi anda dalam masa 24-48 jam. Terima kasih. Boleh hubungi saya di sini sekiranya ada pertanyaan. ❤Laila (ID 854299)❤ ☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp) ✉ lailaisma2207@gmail.com ✿FB : Laila Ismail

Share Button
Continue reading »

Yuran Daftar Ahli Shaklee Sangat Murah

Ada orang sanggup bayar harga runcit daripada jadi ahli Shaklee sebab takut nak tanya yuran keahlian Shaklee ni. Takut mahal katanya. Nak tau tak? Yuran keahlian Shaklee ni hanya RM68.90 (tambahan RM10.60 untuk penghantaran member kit ke Semenanjung Malaysia dan RM21.20 untuk penghantaran member kit ke Sabah/Sarawak) Ya, tak sampai RM100 pun. Dengan yuran keahlian Shaklee yang murah ni, anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »