Minuman Tenaga Untuk Solat Terawih Supaya Tak Perlu Letak Batang Mancis Kat Biji Mata

Masuk je bulan puasa, keletihan ibu-ibu jadi lebih berganda. Tambah-tambah kalau ada anak yang menyusu kan. Lepas berbuka tu rasa macam nak terus tidur je kan. Keadaan lebih teruk kalau buka puasa tu makan tak ingat dunia. Cepat je rasa mata layu dan kuyu. Minum air berkoyan-koyan sampai perut berat sangat. Apa nak buat kalau jadi macam ni? Supaya lepas

Share Button
Continue reading »

Minuman Elak Mengantuk Semasa Memandu

Masih berada di kampung ke? Atau dalam perjalanan pulang ke rumah masing-masing dah? Minggu ni kan cuti berganda. Cuti raya haji, cuti sekolah di tambah lagi cuti Hari Malaysia. Pasti ibu ayah ambil peluang bawa anak-anak balik kampung atau bercuti panjang kan? Apa-apa pun, hati-hati di jalan raya ya… Kalau mengantuk tu, berhenti dahulu di mana-mana yang selamat untuk berehat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »