Minuman Tenaga Untuk Solat Terawih Supaya Tak Perlu Letak Batang Mancis Kat Biji Mata

Masuk je bulan puasa, keletihan ibu-ibu jadi lebih berganda. Tambah-tambah kalau ada anak yang menyusu kan. Lepas berbuka tu rasa macam nak terus tidur je kan.

Keadaan lebih teruk kalau buka puasa tu makan tak ingat dunia. Cepat je rasa mata layu dan kuyu. Minum air berkoyan-koyan sampai perut berat sangat.

Apa nak buat kalau jadi macam ni? Supaya lepas berbuka kita terus bertenaga dan mata tak layu. Dapatlah menunaikan solat terawih dengan sempurna dalam keadaan badan segar bugar.

Selain daripada amalkan buka puasa ikut sunnah dan makan ikut keperluan, ibu-ibu disarankan untuk amalkan Minuman Tenaga Terawih supaya tidak mengantuk sepanjang Terawih. Lepas tu boleh bangun awal masakkan sahur dan siap boleh bertahajjud lagi tau.

Elakkan minum air manis dan kuih-kuih manis terlalu banyak sebab gula tarik air dalam badan dan buat kita cepat haus, dehydrated dan penat.

Minuman Tenaga Terawih Supaya Tak Mengantuk Semasa Terawih

 

tambah tenaga semasa terawih dan tidak mengantuk
1. Vivix : Kasi segar badan sebab beri tenaga kepada sel dalam badan.

2. Performance Drink : Bantu badan hidrasi (hydrated) Kalau badan dehydrated kita cepat penat.

3. Cinch Tea : Elakkan mengantuk dan beri tenaga

Hubungi saya di 019.722.8520 untuk dapatkan Minuman Tenaga Terawih supaya tak penat dan tidak mengantuk sepanjang beribadat.

Atau boleh terus beli dengan menggunakan kad debit atau kad kredit di sini. Klik gambar di bawah.

beli minuman tenaga untuk terawih

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan cara pengambilan.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...