Merawat Masalah Kulit Kusam Dan Rambut Gugur Teruk

Cara untuk elak kulit kering dan kusam
Kulit halus mulus dan cantik menjadi idaman setiap wanita.

Jadi wanita ni memang ‘complicated’. Semua benda pun nak jaga. Badan nak jaga tak nak gemuk. Muka nak lawa dan cantik macam kulit bayi baru lahir. Pinggang nak ramping macam kerengga. Perut nak kempis macam J-Lo.

Kasihan wanita kan? Namun begitu wanita memang suka. Wanita memang mahu nampak sentiasa cantik dan lawa di mata suami.

Jadi masalah kulit kusam dan rambut gugur yang dialami oleh Cik Puan Fazira memang benar-benar mengganggu jiwa. Risau juga kalau-kalau rambut gugur sampai botak jadinya. Malu! Malu sangat kat suami.

Cik Puan Fazira ambil keputusan untuk cuba Vivix. Mana tahu berkesan kan?

Merawat kulit kusam

Cik Puan Fazira sabar dan konsisten dalam mengamalkan Vivix ni. Hampir 2 botol barulah nampak kesannya. Mula-mula tu geram juga dia. Maklumlah dah terdesak sangat kan. Nak cepat-cepat kulit kusam tu hilang dan rambut kurang gugur.

Alhamdulillah, lepas ambil 2 botol Vivix, kulit wajah Cik Puan Fazira nampak ‘moist’ dan halus je. Rambut pun dah makin kurang gugur dah. Gembira sungguh dia.

Cik Puan Fazira nak cadangkan kepada semua wanita supaya ambil Vivix ni secara konsisten. Wajib ambil setiap hari supaya terjaga kecantikan dan kesihatan. Vivix ni juga boleh tambah tenaga dengan cepat tau.

Vivix ni ada promosi istimewa tau. Beli 2 botol, anda akan dapat

1. Keahlian PERCUMA
2. Penghantaran PERCUMA
3. Cash back

Secara automatik, anda layak mendapat harga ahli untuk pembelian Vivix ni dan pembelian seterusnya. Diskaun untuk mereka yang mendaftar keahlian Shaklee adalah 15-20%. Untung kan?

Nak guna kad debit atau kad kredit? Boleh terus beli dengan klik gambarajah di bawah.

Atasi masalah kulit kusam

Untuk pembelian 2 botol Vivix, boleh hubungi saya untuk pendaftaran ahli Shaklee secara percuma. SMS/Whatsapp ke 019-722 8520.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...