Cara Merawat Kulit Kusam Dan Rambut Gugur Dengan Cepat

Jadi wanita ni memang ‘complicated’. Semua benda pun nak jaga. Badan nak jaga tak nak gemuk. Muka nak lawa dan cantik macam kulit bayi baru lahir. Pinggang nak ramping macam kerengga. Perut nak kempis macam J-Lo.

hilangkan kulit kusam dan rawat rambut gugur

 

Kasihan wanita kan? Namun begitu wanita memang suka. Wanita memang mahu nampak sentiasa cantik dan lawa di mata suami.

Jadi masalah kulit kusam dan rambut gugur yang dialami oleh Cik Puan Fazira memang benar-benar mengganggu jiwa. Risau juga kalau-kalau rambut gugur sampai botak jadinya. Malu! Malu sangat kat suami.

Cik Puan Fazira ambil keputusan untuk cuba Vivix. Mana tahu berkesan kan?

Cik Puan Fazira sabar dan konsisten dalam mengamalkan Vivix ni. Hampir 2 botol barulah nampak kesannya. Mula-mula tu geram juga dia. Maklumlah dah terdesak sangat kan. Nak cepat-cepat kulit kusam tu hilang dan rambut kurang gugur.

rawat kulit kusam dengan cepat

Alhamdulillah, lepas ambil 2 botol Vivix, kulit wajah Cik Puan Fazira nampak ‘moist’ dan halus je. Rambut pun dah makin kurang gugur dah. Gembira sungguh dia.
Cik Puan Fazira nak cadangkan kepada semua wanita supaya ambil Vivix ni secara konsisten. Wajib ambil setiap hari supaya terjaga kecantikan dan kesihatan. Vivix ni juga boleh tambah tenaga dengan cepat tau.

Mahukan tips lain untuk selesaikan masalah kulit kusam?

Klik link di sebelah ni ya. –> Cara Atasi Masalah Kulit Kusam Secara Alami

Vivix

Harga Vivix RM475 termasuk keahlian Shaklee percuma dan penghantaran percuma. Hubungi akak selim sebelum pembelian untuk akak selim daftarkan keahlian ya. Lepas daftar ahli, kalian layak dapat diskaun sehingga 20%.

Atau boleh terus klik gambar di bawah dan teruskan pembelian menggunakan kat debit atau kad kredit kalian ya.

Ubat sakit sendi

Jika ada apa-apa masalah atau pertanyaan, sila SMS/Whatsapp akak selim ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...