Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun. Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat. Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol.

Share Button
Continue reading »

Ubat Untuk Sendi Lutut Supaya Ibadat Lebih Baik Dan Selesa

Masalah sakit sendi lutut ni macam dah jadi trend dah sekarang ni. Umur awal 30-an pun dah sakit lutut. Apabila sakit lutut, memang banyak benda yang kita susah nak buat. Usahkan nak buat senaman hebat-hebat, yang paling utama nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk guna kerusi. Nak sujud pun tak boleh sebab lutut tak boleh lipat dah. Masa tu

Share Button
Continue reading »

Tips Awet Muda Secara Semulajadi Versi Kak Khadijah

Ramai nak awet muda kan? Tapi pastikah kita cara kita tu benar-benar selamat? Usah membiarkan kesihatan kita merana hanya kerana inginkan cantik sekelip mata. Yang paling penting, awet muda dan mengalami penuaan secara semulajadi. Tips Awet Muda Secara Semulajadi Kita tengok Kak Khadijah Zin ni. Umur 50-an tapi nampak seperti 30-an. :). Apa kata beliau? 19 tahun yang lalu umur

Share Button
Continue reading »

Kolagen Shaklee sememangnya TERBUKTI berkesan

Wahhh.. tengok tajuk tu. Konfiden betul kan? “Kolagen Shaklee sememangnya TERBUKTI berkesan”. Kenapa saya begitu yakin? “Kerana Shaklee melakukan ujian klinikal terhadap pengguna kolagen ini. Dan tempoh penggunaan ialah selama 8 minggu sahaja. Menarik bukan??” Ada ujian klinikal ini bermaksud, Shaklee bukan sahaja meng’ada-ada’kan cerita atau testimoni palsu, tetapi produk ini telah dibuat ujikaji ke atas manusia untuk membuktikan secara

Share Button
Continue reading »

Apa itu kolagen?

Eh, apa kolagen ni? Perlu ke? Hmmmm… saya sebelum ni pun memang tertanya2 sebegini. Ok, sekarang jom kita tengok satu persatu. Apa dia kolagen ni. Perlu ke untuk kita? Sejak bila kolagen makin berkurangan dalam badan kita ni….. Apa itu Kolagen ? Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 70% daripada keseluruhan protein di dalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »