Tips Awet Muda Secara Semulajadi Versi Kak Khadijah

Ramai nak awet muda kan? Tapi pastikah kita cara kita tu benar-benar selamat? Usah membiarkan kesihatan kita merana hanya kerana inginkan cantik sekelip mata. Yang paling penting, awet muda dan mengalami penuaan secara semulajadi. Tips Awet Muda Secara Semulajadi Kita tengok Kak Khadijah Zin ni. Umur 50-an tapi nampak seperti 30-an. :). Apa kata beliau? 19 tahun yang lalu umur

Share Button
Continue reading »
bonus set jeragat

10 Bonus Dengan Pembelian Kolagen Terbaik Di Pasaran Sepanjang Bulan Mei

Sesuai sangat promosi bulan ni dengan lagi 2 bulan menjelang raya ni. Kolagen dan Alfalfa. 🙂 Nanti raya dah nampak kesannya. Alfalfa pula untuk kesihatan dalaman. Atau dikenali sebagai kacip fatimah moden tau. Itulah rahsia cantik dan mantap wanita-wanita Malaysia!!! 😀 Tak lupa untuk anak-anak juga. Kekal sihat dengan multivitamin perisa anggur. Amalkan Vitalea kids ni, InshaAllah anak-anak jarang dapat penyakit

Share Button
Continue reading »

Kolagen Shaklee sememangnya TERBUKTI berkesan

Wahhh.. tengok tajuk tu. Konfiden betul kan? “Kolagen Shaklee sememangnya TERBUKTI berkesan”. Kenapa saya begitu yakin? “Kerana Shaklee melakukan ujian klinikal terhadap pengguna kolagen ini. Dan tempoh penggunaan ialah selama 8 minggu sahaja. Menarik bukan??” Ada ujian klinikal ini bermaksud, Shaklee bukan sahaja meng’ada-ada’kan cerita atau testimoni palsu, tetapi produk ini telah dibuat ujikaji ke atas manusia untuk membuktikan secara

Share Button
Continue reading »

Apa itu kolagen?

Eh, apa kolagen ni? Perlu ke? Hmmmm… saya sebelum ni pun memang tertanya2 sebegini. Ok, sekarang jom kita tengok satu persatu. Apa dia kolagen ni. Perlu ke untuk kita? Sejak bila kolagen makin berkurangan dalam badan kita ni….. Apa itu Kolagen ? Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 70% daripada keseluruhan protein di dalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »