7 Sebab Kenapa Kita Perlukan Suplemen Untuk Panjang Umur

Kenapa mak kita tak ambil suplemen pun ok jer dulu-dulu. Lahirkan anak 10 orang pun steady je tak ambil vitamin apa pun. Kenapa┬ásuplemen jadi keperluan pula di zaman sekarang ni?   Jom cek hidup kita hari ini. 1. Makanan segera dah jadi makanan ruji dah. KepC, pizzHot dan macam- macam lagi. Itu belum kira nak buat spaghetti guna sos Proges

Share Button
Continue reading »
Benarkah makan sayur tak perlu suplemen

Makan Sayur Lebih Baik Daripada Makan Shaklee? Betul Ke?

Makan sayur lebih baik daripada makan Shaklee? Dah makan sayur, dah tak perlu laa makan Shaklee dah? Makan sayur pun ok dah, tak payah nak makan Shaklee bagai nih! Pernah dengar dialog ni? Macam biasa dengar je kan? Akak selim dan keluarga penggemar sayur-sayuran, tetapi tetap pengguna tegar vitamin Shaklee. Kenapa? Zat dan vitamin di dalam sayur tu tak cukup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »