Hilangkan Blackhead Dan Whitehead Dengan Cepat

Kalau ada blackhead atau whitehead kat muka ni memang rasa rimas semacam kan? Rimas sebab rasa kasar-kasar tu ha. Geram pun ada. Memang suka picit-picit dengan tangan kan. Tapi tak licin juga.

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Setahun yang lepas saya cuba guna makeup remover Nutriwhite ni, memang seronok sental muka. Bukan whitehead dan blackhead je yang keluar, sel-sel kulit mati pun keluar sama. Kulit memang rasa licin je. Lepas dah sental tu cuci pula dengan cleanser Nutriwhite. Asyik rasa nak pegang-pegang je muka ni. Hehe. Sungguh ni!

Haaa.. ini dia 2 pencuci yang bertanggungjawab membersihkan semua kotoran degil, whitehead dan blackhead saya dengan efektif. Alhamdulillah.

Makeup Remover Nutriwhite

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Pencuci Muka Nutriwhite

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Testimoni Hilangkan Blackhead Dan Whitehead

Ni dia pengalaman pengguna-pengguna Nutriwhite yang berjaya hilangkan whitehead dan blackhead diorang dengan cepat.

Testimoni #1

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Testimoni #2

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Testimoni #3

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead

Testimoni #4

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Testimoni #5

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Testimoni #6

hilangkan whitehead dan blackhead dengan cepat dan mudah

Antara punca kulit kusam dan kasar ni adalah sebab ada whitehead dan blackheadlah. Jadi kenalah tanggalkan cepat-cepat sebelum ia membiak lagi banyak.

Boleh dapatkan pencuci muka dan makeup remover ni di 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Pencuci Muka Terbaik Hilangkan Whitehead Dan Blackhead Dengan Cepat

Whitehead, blackhead dan kulit mati di muka ni memang boleh membuatkan kulit kita nampak kusam dan tidak sekata. Jadi untuk nampak kulit cerah berseri, kita kena buang dan tanggalkan kulit mati, whitehead dan blackhead yang dah lama bertapak kat muka kita ni.

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead
Kat pipi pun boleh ada blackhead tau.

Ada beberapa cara untuk hilangkan whitehead dan blackhead ni. Antaranya ialah menggunakan putih telur seperti yang dikongsikan oleh Mommy Izzatie di blog beliau. Boleh baca di sini.

Klik link : Cara Hilangkan Blackhead Cara Tradisional

Guna putih telur ni leceh sikitlah. Tapi berkesan juga. Saya pernah buat zaman sekolah dulu-dulu. Cuma saya memang tak tahan bau hanyir telur tu. Huhuhu.

Ada orang nak cara mudah je. Hari ni saya kongsikan cara lebih mudah nak tanggalkan kotoran di muka termasuk blackhead dan whitehead yang menyebabkan kulit kita nampak kusam dan tidak bermaya.

Caranya ialah menggunakan pencuci muka Nutriwhite dan makeup remover Nutriwhite sahaja tau.

hilangkan whitehead dan blackhead
Makeup remover Nutriwhite yang sangat berkesan menanggalkan kulit mati dan blackhead serta whitehead
hilangkan whitehead dan blackhead
Pencuci muka yang menanggalkan kotoran dan tidak mengeringkan kulit

Mudah kan?

Ikuti pengalaman mereka yang telah menggunakan kedua-dua produk Nutriwhite ini.

Pengalaman #1 : Mukaku Sudah Tidak Seperti Kertas Pasir Lagi

Kali pertama guna makeup remover Nutriwhite, salah sendiri sebab silap penggunaan. Maka kesannya tak seperti yang digambarkan.

Bila dah tanya sifu Shaklee, baru tahu cara betul dan Alhamdulillah berpuas hati bila guna. Keluar semua whitehead dan kulit-kulit kering yang sebelum ni buat muka jadi kusam kering dan tak bermaya.

Lepas guna rasa segar, muka licin dan tak berminyak.

Terima kasih Shaklee buatkan mukaku sudah tidak seperti kertas pasir lagi. Hehe. 🙂

-Cik Puan Kana (bukan nama sebenar)-

Pengalaman #2 : Masalah Whitehead Dan Blackhead Serta Masalah Kulit Kering Hilang Sekaligus

Nadim pakai makeup remover dengan facial cleanser.

Dulu ada masalah kulit kering tiap kali cuci muka. Muka Nadim jadi kuping-kuping gitu. Tegang pulak tu. And whitehead mula muncul, mungkin sebab tak dicuci bersihsegala sebum.

Tapi lepas guna Nutriwhite, masalah whitehead dan kulit kering dah hilang!!

Jimat pulak 2 tiub ni setahun tak habis-habis lagi.

-Nadim-

Pengalaman yang mengujakan dari pengguna pencuci muka dan makeup remover Nutriwhite. 1 tiub tu memang tahan lama tau. Ia boleh tahan 4-6 bulan.

Hubungi saya di 019-722 8520 untuk dapatkan pencuci dan makeup remover daripada bahan semulajadi ni.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Tips Awet Muda Secara Semulajadi Versi Kak Khadijah

Ramai nak awet muda kan? Tapi pastikah kita cara kita tu benar-benar selamat? Usah membiarkan kesihatan kita merana hanya kerana inginkan cantik sekelip mata. Yang paling penting, awet muda dan mengalami penuaan secara semulajadi.

Tips Awet Muda Secara Semulajadi

Kita tengok Kak Khadijah Zin ni. Umur 50-an tapi nampak seperti 30-an. :). Apa kata beliau?

Hilangkan kulit kusam
Kak Khadijah yang berusia 54 tahun.

19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an..dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah…sy bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jd pengguna berdisiplin selama 19 tahun.

Sekadar berkongsi aging gracefully with Shaklee, sekiranya ini suatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain…
pada sy amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee

Apa Yang Kak Khadijah Amalkan?

Beliau konsisten dengan vitamin Shaklee sejak sekian lama. Ini adalah di antara produk yang menjadi kegemaran beliau.

Elakkan muka kusam

1. Vitamin Asas

Iaitu Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa dan ESP. ESP ni adalah WAJIB diambil bagi beliau. Ia umpama raja segala produk. Ia juga sangat penting untuk tubuh badan kita.

Kepentingan Protein Kepada Tubuh Kita

2. Vitamin Kecantikan Untuk Kekalkan Keremajaan Kulit

Nampak kan kulit Kak Khadijah sangat sihat dan bertenaga? Haa, inilah rahsia beliau. Beliau mengambil Vivix, Kolagen, GLA, Omega dan Vitamin E.

Ishh, banyak ni produk nak kena amalkan ni kan? Jangan risau ya. Ambil dulu yang asas untuk betulkan sistem badan kita dan buang toksin. Lebih baik juga kalau detox seluruh badan dulu. Lepas tu kita ambil vitamin untuk cantik dan kekalkan keremajaan kulit. Umur memang akan meningkat, tapi keadaan dalam badan kita, kita boleh jaga dengan pengambilan vitamin dan penjagaan kesihatan serta pemakanan. InshaAllah.

Mahu cuba hari ini? Boleh dapatkan Protein ESP dengan harga promosi sepanjang September ni.

Konsultasi adalah PERCUMA. 🙂

Hubungi saya hari ini ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Tips Hilangkan Jerawat Menggunakan Jus Semulajadi

Hilangkan jerawat dengan jus
Hilangkan jerawat dengan jus

Pelbagai ubatan atau petua untuk menghilangkan jerawat ni kan. Hari ini saya nak share cadangan gabungan beberapa bahan semulajadi untuk dijadikan jus.

1. Jus oren dicampurkan dengan mangga

Jus limau gedang untuk menghilangkan jerawat
Jus limau gedang dan carrot untuk menghilangkan jerawat
jus carrot untuk menghilangkan jerawat
Jus limau gedang dan carrot untuk menghilangkan jerawat

2. Limau gedang (grapefruit) bersama lobak merah.

Jus tomato boleh menghilangkan jerawat
Jus tomato boleh menghilangkan jerawat

3. Tomato yang dikisar bersama lobak merah, epal, tembikai susu dan timun.

Selamat Mencuba!!! 🙂

Sumber gambar : Google

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...