Hilangkan Blackhead Dan Whitehead Dengan Cepat

Kalau ada blackhead atau whitehead kat muka ni memang rasa rimas semacam kan? Rimas sebab rasa kasar-kasar tu ha. Geram pun ada. Memang suka picit-picit dengan tangan kan. Tapi tak licin juga. Setahun yang lepas saya cuba guna makeup remover Nutriwhite ni, memang seronok sental muka. Bukan whitehead dan blackhead je yang keluar, sel-sel kulit mati pun keluar sama. Kulit

Share Button
Continue reading »

Pencuci Muka Terbaik Hilangkan Whitehead Dan Blackhead Dengan Cepat

Whitehead, blackhead dan kulit mati di muka ni memang boleh membuatkan kulit kita nampak kusam dan tidak sekata. Jadi untuk nampak kulit cerah berseri, kita kena buang dan tanggalkan kulit mati, whitehead dan blackhead yang dah lama bertapak kat muka kita ni. Ada beberapa cara untuk hilangkan whitehead dan blackhead ni. Antaranya ialah menggunakan putih telur seperti yang dikongsikan oleh

Share Button
Continue reading »

Tips Awet Muda Secara Semulajadi Versi Kak Khadijah

Ramai nak awet muda kan? Tapi pastikah kita cara kita tu benar-benar selamat? Usah membiarkan kesihatan kita merana hanya kerana inginkan cantik sekelip mata. Yang paling penting, awet muda dan mengalami penuaan secara semulajadi. Tips Awet Muda Secara Semulajadi Kita tengok Kak Khadijah Zin ni. Umur 50-an tapi nampak seperti 30-an. :). Apa kata beliau? 19 tahun yang lalu umur

Share Button
Continue reading »

Tips Hilangkan Jerawat Menggunakan Jus Semulajadi

Pelbagai ubatan atau petua untuk menghilangkan jerawat ni kan. Hari ini saya nak share cadangan gabungan beberapa bahan semulajadi untuk dijadikan jus. 1. Jus oren dicampurkan dengan mangga 2. Limau gedang (grapefruit) bersama lobak merah. 3. Tomato yang dikisar bersama lobak merah, epal, tembikai susu dan timun. Selamat Mencuba!!! 🙂 Sumber gambar : Google

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »