Cara Hilangkan Kulit Kusam Dan Kedutan Di Muka Dengan Hanya Satu Produk

Setiap wanita mahukan kulit yang lembut, sentiasa berseri, anjal dan tidak berkedut sebelum usia. 😎 Ya, kedut memang akan muncul apabila dah sampai masanya. Namun kulit yang berkedut di usia muda adalah menunjukkan kesihatan kulit yang tidak dijaga dengan baik. Dengan mengambil makanan atau suplemen yang tinggi antioksidan, kesihatan kulit kita akan sentiasa terjaga dan tidak menunjukkan penuaan sebelum usia.

Share Button
Continue reading »
Cara Cepat hilangkan jeragat tebal di muka (1)

Berjaya Atasi Masalah Jeragat, Parut Jerawat Dan Kulit Kering Tanpa Rawatan Menyakitkan

Jika terpaksa hadapi masalah jeragat, masalah jerawat, kulit kusam, kulit kering dan apa sahaja masalah yang berkaitan dengan kulit muka ni, memang beri masalah agak besar. Sebab confident level nak berhadapan dengan orang tu akan jadi menurun. Macam saya dulu masa mula-mula buat bisnes Shaklee ni, memang risau juga nak berhadapan dengan pelanggan. Dapat je pelanggan yang nak COD (Cash

Share Button
Continue reading »

Produk Untuk Hilangkan Kulit Kusam

Ada orang rasa kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai apabila menghadapi masalah kulit kusam. Lebih-lebih lagi wanita berkerjaya yang sentiasa perlu berhadapan dengan boss dan rakan sekerja. Kulit kusam ni akan membuatkan kita nampak lebih tua dari usia sebenar. Ia bukan sahaja membuatkan kita hilang keyakinan diri, tetapi juga menyebabkan muka kita tampak tidak bermaya dan kurang bersemangat.

Share Button
Continue reading »

Cara Elak Kulit Kusam Dan Kering Supaya Tak Nampak Tua Dari Usia Sebenar

Terdedah kepada cahaya matahari atau cahaya lampu di dalam ofis boleh menyebabkan kulit kita kering, kusam dan berjeragat. Lebih-lebih lagi jika kita tidak menggunakan penapis cahaya atau lebih dikenali sebagai sun block. Sun block ni penting walaupun kita tidak bekerja di bawak terik mentari. Di dalam ofis pun perlu juga pakai sun block ni. Kulit akan jadi mudah kering dan

Share Button
Continue reading »

Berjaya Hilangkan Kulit Kusam Dan Kulit Kering Tanpa Pengelupasan

Biasanya nak hilangkan kulit kusam dan kulit kering ni ramai yang suka gunakan produk yang dikatakan kononnya mesti ada pengelupasan. Yang sebenarnya kalau berlaku pengelupasan tu, petanda produk tersebut BAHAYA tau! Memang nampak halus mulus selepas kulit menggelupas dan merah-merah. Tetapi efek yang terjadi pada kulit selepas tu? Sangat teruk tau. Ada yang naik jerawat, ada yang keluar jeragat setompok

Share Button
Continue reading »

Hilangkan Blackhead Dan Whitehead Dengan Cepat

Kalau ada blackhead atau whitehead kat muka ni memang rasa rimas semacam kan? Rimas sebab rasa kasar-kasar tu ha. Geram pun ada. Memang suka picit-picit dengan tangan kan. Tapi tak licin juga. Setahun yang lepas saya cuba guna makeup remover Nutriwhite ni, memang seronok sental muka. Bukan whitehead dan blackhead je yang keluar, sel-sel kulit mati pun keluar sama. Kulit

Share Button
Continue reading »

Pencuci Muka Terbaik Hilangkan Whitehead Dan Blackhead Dengan Cepat

Whitehead, blackhead dan kulit mati di muka ni memang boleh membuatkan kulit kita nampak kusam dan tidak sekata. Jadi untuk nampak kulit cerah berseri, kita kena buang dan tanggalkan kulit mati, whitehead dan blackhead yang dah lama bertapak kat muka kita ni. Ada beberapa cara untuk hilangkan whitehead dan blackhead ni. Antaranya ialah menggunakan putih telur seperti yang dikongsikan oleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »