Cara Rawat Kolesterol Tinggi Tanpa Ubat

Masalah kolesterol ni memang tidak boleh dipandang enteng. Memang simptom-simptom yang ketara tu tak nampak di mata. Namun ia sebenarnya sangat bahaya kerana ia boleh menyebabkan masalah jantung yang berhenti secara tiba-tiba.

cara turunkan kolesterol

Saya kongsikan pengalaman mereka yang menurunkan tahap kolesterol mereka secara semulajadi tanpa ubat. Namun, jika anda telah diberikan ubat oleh doktor untuk menurunkan kolesterol, jangan sesekali berhenti ubat hospital walaupun dalam usaha mencuba suplemen semulajadi atau petua-petua tradisional.

Testimoni 1 :

Mak mertua akak ada masalah kolesterol tinggi. Memang ambil ubat doktor. Dalam masa yang sama kami bagi juga minyak ikan Shaklee untuk mak.

Masa cek darah, doktor pun hairan sebab dah turun paras normal dah.

Doktor tanya mak makan ubat apa? Mak bagitau laa ambil Omegaguard, minyak ikan Shaklee.

Sebab dah turun paras normal, doktor kata dah tak perlu makan ubat dah. Cuma teruskan ambil Omegaguard tu.

Alhamdulillah. Lega hati akak.

-Puan HF-

Testimoni 2 :

Abah singgah rumah tanyakan stok minyak ikan Shaklee. Sebelum ni tak pernah pula abah tanya.

Rupa-rupanya abah nak sampaikan yang kini abah telah disahkan bebas darah tinggi, masalah buah pinggang dan kolesterol dah. Saya memang sentiasa bekalkan abah minyak ikan Shaklee. Dan memang abah ada ambil ubat-ubatan doktor juga.

Cuma memang terkejut juga sebab sekarang dah bebas penyakit. Syukur sangat. Doktor pun terkejut tengok keputusan cek darah abah dan tanyakan abah ada makan ubat lain ke tak.

Selain ubatan hospital memang abah ambil minyak ikan je. Tiada ubat lain atau suplemen lain.

Gembira sungguh abah dapat tahu berita dari doktor tu. Terpancar wajah keceriaan abah masa bercakap dengan saya. Alhamdulillah.

-Kak Long-

Kalau ada orang-orang tersayang korang yang ada masalah kolesterol atau darah tinggi ke, boleh usaha dengan cara ambil Omega atau minyak ikan Shaklee yang terbukti berkesan secara klinikal.

Boleh buat pembelian sendiri dengan mudah secara online menggunakan kad debit atau kad kredit anda. Klik gambar di bawah ya.

turunkan kolesterol cepat

Atau

Boleh beli stok 5 botol Omega dengan percuma voucher bernilai RM60. Anda juga boleh menggunakan kad debit atau kad kredit dengan membelinya sendiri secara online. Klik poster promosi di bawah.

minyak ikan terbaik

Boleh hubungi saya di 019-722 8520 untuk dapatkan suplemen menurunkan kolesterol anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Minyak Ikan Terbaik Dan Tulen Di Pasaran

Saya nak kongsikan berita baik untuk anda. Bulan ni ada promosi minyak ikan yang terbaik dan tulen dari Shaklee.

Dengan pembelian 5 botol Omega Guard, anda layak mendapat voucher bernilai RM60. Setiap satu voucher bernilai RM20.

minyak ikan terbaik

Minyak ikan ni adalah paling tulen di pasaran kerana ia melalui 3 kali proses penyulingan utnuk menyingkirkan bahan toksik seperti kadmium, arsenik, merkuri, dioksin dan PCB.

minyak ikan terbaik di pasaran

Anda boleh dapatkan minyak ikan ni secara online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda.

minyak ikan promosi

Jemput klik gambar di bawah dan anda dapat teruskan pembelian. Jika ada masalah untuk membeli, boleh hubungi saya di 019-722 8520.

Atau

Anda juga boleh hubungi saya di 019-722 8520 untuk uruskan tempahan anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...