cara turunkan berat badan paling cepat dan berkesan

Ada Ke Cara Ajaib Dan Cepat Nak Turunkan Berat 20 kg?

Ada ke cara ajaib atau cara cepat nak turunkan berat badan sehingga 20 kg? Ada ke? Ada ke? Kalaulah ada, semua orang pun nak buat cara ajaib ni. Sekelip mata je dah kurus. Kalaulah ada, Malaysia tidaklah dalam kategori negara paling gemuk kan? Sememangnya tidak ada jalan mudah atau cara ajaib untuk turunkan berat badan dan lemak-lemak degil yang kita dah

Share Button
Continue reading »

Cara Cepat Kurus : Jaga Masa Makan

Menjaga masa makan adalah antara yang terpenting sepanjang korang nak turunkan berat badan. Ramai orang suka skip sarapan, salah tu tau. Sarapan ni kategori wajib. Sebab tanpa bersarapan, perut kita terlalu lapar. Dah laaa puasa sepanjang malam. Bangun pagi, tak makan pula. Cuba kira dari pukul 10 malam kita stop makan, dan kita nak jumpa makanan pukul 12 tengah hari.

Share Button
Continue reading »

Cara Cepat Kurus : Ubah Tabiat Pemakanan

Biasanya orang nak kurus ni mahukan keputusan yang drastik. Nak turunkan berat dalam masa sebulan sebanyak 10kg ke. Ia memanglah tidak mustahil untuk dilakukan tetapi ia akan berikan efek yo-yo (berat turun dan mudah naik kembali dengan cepat). Rugilah kalau macam tu kan? Jadi macam mana nak buat untuk kekalkan berat yang turun tu selama-lamanya? Mula-mula ubah tabiat pemakanan kita

Share Button
Continue reading »

Cara Kurus Cepat Dengan Kos Murah

Ramai yang saya jumpa nak kurus cepat. Kalau boleh nak kurus dalam masa seminggu tu sehingga turun berat 5kg. Memang boleh nak turunkan 5kg dalam masa seminggu, cuma proses penurunan badan anda tu tak sihatlah. Sistem dalam badan juga akan terganggu. Mahukah kita kurus tetapi badan tak sihat? Mahukah kita cantik tapi badan merana di kemudian hari? Haaa.. sila jawab

Share Button
Continue reading »

Tentang Lemak Yang Wajib Anda Ambil Tahu Jika Ingin Kekal Kurus

Sebelum memulakan program diet, seelok-eloknya kita perlu ambil tahu tentang apa yang badan kita perlukan dan fakta tentang lemak dalam proses menurunkan berat badan. Jadi kita tidaklah diet dengan cara yang salah kan? Salah satunya perkara yang WAJIB kita ambil tahu ialah tentang LEMAK. Kita semua tahu bahawa lemak ni menyumbang kepada kegemukan seseorang. Tapi tahukah anda yang LEMAK ini

Share Button
Continue reading »

Kenapa Berat Badan Susah Nak Turun Tapi Mudah Sangat Naik?

Kenapa berat badan susah nak turun? Dan kalau turun pun cepat je nak naik balik. Stress tau!!! 😥   Dulu-dulu AkakSelim pernah juga diet tanpa ilmu. Setakat cedok sana sikit, sini sikit. Lepas tu diet sendiri. Pernah juga makan ubat DxxxN dari klinik untuk kawal selera makan sehinggakan hampir pitam dalam LRT! 😯 Sebab badan tiada makanan, hanya minum air

Share Button
Continue reading »

Tips Kuruskan Badan Dalam Masa Seminggu Tanpa Ubat

Dah dekat nak raya ni. Lagi sebulan lebih je. Pasti ramai tercari-cari untuk kuruskan badan dengan cepat kan? Kalau boleh nak cara paling efektif yang boleh turunkan berat badan dalam masa seminggu. Janga risau tau. Memang ada caranya. Mereka ni telah kongsikan pengalaman mereka menurunkan berat badan dengan cepat. Bagaimana caranya? Mereka berdetoks beramai-ramai. Hasilnya memang amat memuaskan! Paling sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »