Tips Tambah tenaga cepat

Tips Tingkatkan Tenaga Dengan Cepat Tanpa Kafein

Biasanya ramai orang suka ambil kafein untuk tingkatkan tenaga, hilangkan mengantuk dan penat kan? Namun tak ramai yang tahu kesan-kesan buruk kafein ni jika diambil berlebihan. Boleh baca sini untuk tahu kesan buruk pengambilan kafein. Benarkah kafein boleh tingkatkan tenaga dengan selamat dan berkesan? Untuk kesihatan jangka panjang, kita perlulah mencari alternatif yang sihat dan selamat kan? Paling penting ia

Share Button
Continue reading »
cara atasi masalah letih dan lesu badan

Benarkah Kafein Boleh Menghilangkan Mengantuk Dan Letih Yang Paling Selamat?

Masa belajar dulu, saya suka tidur awal dan bangun pukul 4 pagi. Saya memang pengguna tegar Nescafe 3 in 1 untuk menghilangkan mengantuk. Ya, memang wajib ambil setiap pagi untuk belajar. Alhamdulillah dari segi masalah mengantuk tu, memang selesai. Namun waktu tu tak fikir langsung pun tentang banyaknya kafein masuk dalam badan dan tak tahu pun minuman 3 in 1

Share Button
Continue reading »

Minuman Tenaga Untuk Solat Terawih Supaya Tak Perlu Letak Batang Mancis Kat Biji Mata

Masuk je bulan puasa, keletihan ibu-ibu jadi lebih berganda. Tambah-tambah kalau ada anak yang menyusu kan. Lepas berbuka tu rasa macam nak terus tidur je kan. Keadaan lebih teruk kalau buka puasa tu makan tak ingat dunia. Cepat je rasa mata layu dan kuyu. Minum air berkoyan-koyan sampai perut berat sangat. Apa nak buat kalau jadi macam ni? Supaya lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »