bisnes dari rumah yang menguntungkan

Pengorbanan Dan Kejayaan Dalam Bisnes

Setiap kejayaan yang kita ingin kita capai pasti diiringi dengan pengorbanan, kepayahan dan pengalaman kegagalan. Tidak kiralah dalam bidang apa pun sama ada pelajaran, kerjaya, bisnes dan apa juga jenis bidang yang kita ceburi. Begitu juga dengan saya dalam bisnes Shaklee ni. Banyak onak dan duri telah ditempuhi. Bukan senang nak capai satu-satu kejayaan tu. Masih ingat lagi beberapa tahun

Share Button
Continue reading »

Belajar Buat Duit Dari Rumah Menggunakan Blog

Saya Laila Ismail. Saya adalah salah seorang mentor di dalam Akademi Blog iReach. Saya akan bantu anda yang bersemangat waja dan berminat untuk menjana pendapatan menggunakan blog dengan modal serendah kurang dari RM100. Anda juga akan dibimbing untuk mendapatkan pelanggan melalui blog dan seterusnya menjadikan blog anda sebagai mesin duit. Apa Yang Anda Akan Belajar? 1. Bina blog anda sendiri.

Share Button
Continue reading »

Cara Jana Pendapatan Untuk Ibu Bapa Bekerja

Zaman sekarang ni macam-macam kisah kita dengar kan? Daripada pengasuh yang mendera anak-anak hinggalah kepada pemandu van sekolah yang memandu secara membabi buta. Itu belum lagi dikira van yang memuatkan anak-anak dalam van dah jadi macam tin sardin kan? Apa pilihan yang kita ada apabila kita terpaksa bekerja sepenuh masa? Itulah. Terpaksa! Dengan kos sara hidup yang tinggi di zaman

Share Button
Continue reading »

Cara Mudah Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Modal Kecil

Hidup ini sangat indah jika semuanya smooth je. Harga barang tak naik, gaji makin hari makin besar, kehendak semua dapat dipenuhi. Seronok kan? Namun realitinya tidak begitu. Ekonomi semakin meruncing. Gaji kena potong. Harga barang makin naik. Pening nak fikirkan!! Untuk tak pening-pening kepala, kita fikirkan sahaja perkara yang boleh kita kawal. Kita boleh pilih antara dua. Berjimat? Atau Tambah

Share Button
Continue reading »

Bisnes Dropship Dari Rumah Yang Menguntungkan Dengan Modal Kecil

Ekonomi sekarang makin lama makin meruncing. Makin menjerut leher. Paling sedih dan hampir menitis air mata apabila saya dengar cerita anak sulung yang mengatakan kawannya ada yang bawa duit 10 sen sahaja ke sekolah. 10 sen tu nak beli apa? Mana ada makanan di sekolah sekarang yang berharga 10 sen? Mama : Kawan tu bawa bekal ke tak? Kakak Damia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »