3 Petua Nak Dapat Anak Tanpa Ibu Ada Penyakit Kronik Semasa Mengandung

Selepas diijabkabulkan, pasti kita teruja untuk menimang cahaya mata. Itu normallah kan? Naluri keibuan yang lahir sebelum bergelar ibu. Alhamdulillah, syukur dengan nikmat naluri yang Allah berikan. Tidak dinafikan ada yang merancang tak nak anak cepat, nak honeymoon dulu dan lain-lain. Tapi yang menjadi kebiasaannya memang nak anak cepatlah. Ini yang saya selalu jumpa. Sebelum kita mengandung, ada perkara yang

Share Button
Continue reading »
bacaan tekanan darah tinggi

Cara Menurunkan Tekanan Darah Tinggi Dengan Berkesan Tanpa Ubat

Apabila disahkan menghidap tekanan darah tinggi, doktor yang merawat akan memberikan ubat supaya tekanan darah terkawal dan mengelakkan komplikasi yang lebih buruk. Ikutilah nasihat doktor dan usah sesekali skip ubat-ubatan yang doktor berikan. 10 Cara Kawal Tekanan Darah Tinggi Anda boleh mengambil suplemen yang berkesan yang boleh membantu anda mengawal tekanan darah supaya kembali kepada normal namun usah sesekali mengabaikan

Share Button
Continue reading »
ubat darah tinggi tanpa dadah

Berjaya Menurunkan Tekanan Darah Tinggi Dan Kini Bebas Ubat

Saya kongsikan kisah Puan Arbayiah, 53 tahun yang kini bebas daripada tekanan darah tinggi selepas 4 tahun terpaksa mengambil ubat darah tinggi. Beliau konsisten mengambil Vivix dan Ostematrix selama 5 bulan dan dapat melihat kesan penurunan tekanan darah tinggi yang beliau hidapi. Dulu terpaksa ke hospital setiap 1-2 bulan tetapi kini cuma 6 bulan sekali sahaja. Syukur Alhamdulillah. Beliau sangat

Share Button
Continue reading »
vitamin hamil terbaik di pasaran

Petua Elak Kencing Manis Semasa Hamil Walaupun Mengandung Di Usia Hampir 40 Tahun

Saya kongsikan kisah Puan AnneAi (bukan nama sebenar) yang merupakan pelanggan tetap dan setia saya sejak 5-6 tahun lepas. Beliau disahkan hamil anak ketujuh di ambang 40 an. Risau juga beliau dengan umur yang semakin meningkat. Yerlah, orang kata kalau mengandung di usia hampir keemasan ni, banyak masalah boleh berlaku. -Kencing manis masa mengandung (GDM) -Tekanan darah naik melantun Dan

Share Button
Continue reading »

Ubat Kolesterol Tinggi Supaya Tak Mati Mengejut

Kolesterol tinggi tanpa dipantau boleh menyebabkan masalah jantung yang serius. Masalah jantung pula boleh menyebabkan jantung berhenti berdegup bila-bila masa sahaja seterusnya menjadi punca mati mengejut. Usah diabaikan pemeriksaan kesihatan secara berkala sekurang-kurangnya setahun sekali untuk mengetahui tahap kesihatan dan paras kolesterol dalam badan.

Share Button
Continue reading »

Bahaya Tekanan Darah Tinggi Untuk Ibu Hamil

Ibu mengandung ni kalau ada masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi memang susah sikit kan. Nak kena pergi check up yang kerap tu memanglah dah satu hal, tapi gigihlah juga pergi cek demi bayi dalam kandungan kan. Sanggup ambil cuti sampai cuti tahunan pun habis macam tu je. Itu ok, takpelah lagi. Pengorbanan namanya. Yang paling ditakuti ialah komplikasi sepanjang

Share Button
Continue reading »

Cara Rawat Kolesterol Tinggi Tanpa Ubat

Masalah kolesterol ni memang tidak boleh dipandang enteng. Memang simptom-simptom yang ketara tu tak nampak di mata. Namun ia sebenarnya sangat bahaya kerana ia boleh menyebabkan masalah jantung yang berhenti secara tiba-tiba. Saya kongsikan pengalaman mereka yang menurunkan tahap kolesterol mereka secara semulajadi tanpa ubat. Namun, jika anda telah diberikan ubat oleh doktor untuk menurunkan kolesterol, jangan sesekali berhenti ubat

Share Button
Continue reading »

Minyak Ikan Terbaik Dan Tulen Di Pasaran

Saya nak kongsikan berita baik untuk anda. Bulan ni ada promosi minyak ikan yang terbaik dan tulen dari Shaklee. Dengan pembelian 5 botol Omega Guard, anda layak mendapat voucher bernilai RM60. Setiap satu voucher bernilai RM20. Minyak ikan ni adalah paling tulen di pasaran kerana ia melalui 3 kali proses penyulingan utnuk menyingkirkan bahan toksik seperti kadmium, arsenik, merkuri, dioksin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »