Cara Turunkan Kolesterol Dengan Cepat Dan Paling Berkesan

Pengambilan makanan dan suplemen yang mengandungi tinggi antioksidan dipercayai dapat membantu menurunkan kolesterol dengan selamat, cepat dan berkesan. Pastikan suplemen yang kita ambil itu adalah benar-benar selamat dan mempunyai ciri-ciri berikut. -ada kelulusan KKM tanpa kontroversi -ada ujian klinikal -ada landmark study Setakat ni hanya suplemen Shaklee sahaja yang memenuhi 3 kriteria di atas. Hanya Shaklee sahaja yang berani mengambil

Share Button
Continue reading »
Cara turunkan kolesterol dengan cepat dan berkesan (4)

Benarkah Boleh Turunkan Bacaan Kolesterol Dengan Suplemen?

Ada ke suplemen yang boleh bantu turunkan bacaan kolesterol dalam darah? Kalaulah ada pun, macam mana nak pastikan yang suplemen tu betul-betul selamat dan berkesan? Sekarang kan ada macam-macam suplemen yang tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan kan? Semuanya claim bagus-bagus walaupun ada juga yang kantoi tak ada kelulusan KKM pun. Itulah yang menakutkan para pengguna, rakyat marhaen seperti saya juga.

Share Button
Continue reading »
cara turunkan kolesterol dengan cepat

Cara Turunkan Bacaan Kolesterol Dengan Cepat Dan Berkesan

Pernah cek tahap kolesterol anda? Kalau tak pernah sekali pun saja-saja pergi cek, eloklah luangkan sedikit masa untuk cek ya. Sebab kolesterol tinggi ni kadang-kadang tak nampak simptomnya dengan jelas. Sedar-sedar je dah pengsan secara tiba-tiba. Atau lebih teruk lagi tiba-tiba terkena strok. Nauzubillah. Minta dijauhkan perkara sebegini berlaku dalam hidup kita. Kolesterol? Kolesterol ni terbahagi kepada 2. Satu kolesterol

Share Button
Continue reading »

Ubat Kolesterol Tinggi Supaya Tak Mati Mengejut

Kolesterol tinggi tanpa dipantau boleh menyebabkan masalah jantung yang serius. Masalah jantung pula boleh menyebabkan jantung berhenti berdegup bila-bila masa sahaja seterusnya menjadi punca mati mengejut. Usah diabaikan pemeriksaan kesihatan secara berkala sekurang-kurangnya setahun sekali untuk mengetahui tahap kesihatan dan paras kolesterol dalam badan.

Share Button
Continue reading »

Cara Rawat Kolesterol Tinggi Tanpa Ubat

Masalah kolesterol ni memang tidak boleh dipandang enteng. Memang simptom-simptom yang ketara tu tak nampak di mata. Namun ia sebenarnya sangat bahaya kerana ia boleh menyebabkan masalah jantung yang berhenti secara tiba-tiba. Saya kongsikan pengalaman mereka yang menurunkan tahap kolesterol mereka secara semulajadi tanpa ubat. Namun, jika anda telah diberikan ubat oleh doktor untuk menurunkan kolesterol, jangan sesekali berhenti ubat

Share Button
Continue reading »

Bahaya Kolesterol Tinggi Sehingga Boleh Meragut Nyawa Secara Senyap

Usah main-main dengan kolesterol tinggi. Walaupun baru lebih sikit dari standard pun korang dah kena start jaga-jaga dah. Usah terpedaya sangat dengan badan yang tak tunjukkan simptom ‘sakit berat’ disebabkan kolesterol ni. Sedar tak sedar, terus pengsan tak sedar diri kita pun tak tahu kan? Sementara baru lebih sikit tu, lebih baik kita ambil langkah untuk kawal di tahap awal.

Share Button
Continue reading »

Minyak Ikan Terbaik Dan Tulen Di Pasaran

Saya nak kongsikan berita baik untuk anda. Bulan ni ada promosi minyak ikan yang terbaik dan tulen dari Shaklee. Dengan pembelian 5 botol Omega Guard, anda layak mendapat voucher bernilai RM60. Setiap satu voucher bernilai RM20. Minyak ikan ni adalah paling tulen di pasaran kerana ia melalui 3 kali proses penyulingan utnuk menyingkirkan bahan toksik seperti kadmium, arsenik, merkuri, dioksin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »