Cara Turunkan Kolesterol Dengan Cepat Dan Paling Berkesan

Pengambilan makanan dan suplemen yang mengandungi tinggi antioksidan dipercayai dapat membantu menurunkan kolesterol dengan selamat, cepat dan berkesan. Pastikan suplemen yang kita ambil itu adalah benar-benar selamat dan mempunyai ciri-ciri berikut. -ada kelulusan KKM tanpa kontroversi -ada ujian klinikal -ada landmark study Setakat ni hanya suplemen Shaklee sahaja yang memenuhi 3 kriteria di atas. Hanya Shaklee sahaja yang berani mengambil

Share Button
Continue reading »
Cara turunkan kolesterol dengan cepat dan berkesan (4)

Benarkah Boleh Turunkan Bacaan Kolesterol Dengan Suplemen?

Ada ke suplemen yang boleh bantu turunkan bacaan kolesterol dalam darah? Kalaulah ada pun, macam mana nak pastikan yang suplemen tu betul-betul selamat dan berkesan? Sekarang kan ada macam-macam suplemen yang tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan kan? Semuanya claim bagus-bagus walaupun ada juga yang kantoi tak ada kelulusan KKM pun. Itulah yang menakutkan para pengguna, rakyat marhaen seperti saya juga.

Share Button
Continue reading »
cara turunkan kolesterol dengan cepat

Cara Turunkan Bacaan Kolesterol Dengan Cepat Dan Berkesan

Pernah cek tahap kolesterol anda? Kalau tak pernah sekali pun saja-saja pergi cek, eloklah luangkan sedikit masa untuk cek ya. Sebab kolesterol tinggi ni kadang-kadang tak nampak simptomnya dengan jelas. Sedar-sedar je dah pengsan secara tiba-tiba. Atau lebih teruk lagi tiba-tiba terkena strok. Nauzubillah. Minta dijauhkan perkara sebegini berlaku dalam hidup kita. Kolesterol? Kolesterol ni terbahagi kepada 2. Satu kolesterol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »