Tips Awet Muda Secara Semulajadi Versi Kak Khadijah

Ramai nak awet muda kan? Tapi pastikah kita cara kita tu benar-benar selamat? Usah membiarkan kesihatan kita merana hanya kerana inginkan cantik sekelip mata. Yang paling penting, awet muda dan mengalami penuaan secara semulajadi.

Tips Awet Muda Secara Semulajadi

Kita tengok Kak Khadijah Zin ni. Umur 50-an tapi nampak seperti 30-an. :). Apa kata beliau?

Hilangkan kulit kusam
Kak Khadijah yang berusia 54 tahun.

19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an..dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah…sy bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jd pengguna berdisiplin selama 19 tahun.

Sekadar berkongsi aging gracefully with Shaklee, sekiranya ini suatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain…
pada sy amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee

Apa Yang Kak Khadijah Amalkan?

Beliau konsisten dengan vitamin Shaklee sejak sekian lama. Ini adalah di antara produk yang menjadi kegemaran beliau.

Elakkan muka kusam

1. Vitamin Asas

Iaitu Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa dan ESP. ESP ni adalah WAJIB diambil bagi beliau. Ia umpama raja segala produk. Ia juga sangat penting untuk tubuh badan kita.

Kepentingan Protein Kepada Tubuh Kita

2. Vitamin Kecantikan Untuk Kekalkan Keremajaan Kulit

Nampak kan kulit Kak Khadijah sangat sihat dan bertenaga? Haa, inilah rahsia beliau. Beliau mengambil Vivix, Kolagen, GLA, Omega dan Vitamin E.

Ishh, banyak ni produk nak kena amalkan ni kan? Jangan risau ya. Ambil dulu yang asas untuk betulkan sistem badan kita dan buang toksin. Lebih baik juga kalau detox seluruh badan dulu. Lepas tu kita ambil vitamin untuk cantik dan kekalkan keremajaan kulit. Umur memang akan meningkat, tapi keadaan dalam badan kita, kita boleh jaga dengan pengambilan vitamin dan penjagaan kesihatan serta pemakanan. InshaAllah.

Mahu cuba hari ini? Boleh dapatkan Protein ESP dengan harga promosi sepanjang September ni.

Konsultasi adalah PERCUMA. 🙂

Hubungi saya hari ini ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Produk Anti Penuaan Tanpa Racun

Memang banyak produk anti penuaan, awet muda, kulit cantik dan putih di pasaran tapi pernahkah kita terfikir dan kaji produk tersebut selamat atau tidak? Mengandungi racun atau bahan kimia yang berbahaya atau tidak?

Semua orang nak cantik, nak awet muda, nak kulit cantik dan putih kan? Pastinya kita mahukan produk yang benar-benar selamat untuk kesihatan kita juga kan. Carilah produk yang mempunyai kajian klinikal yang benar-benar membuktikan produk tersebut selamat untuk digunakan.

Shaklee memang menitikberatkan ujian-ujian klinikal ni. Boleh rujuk link di bawah ni untuk kajian terhadap produk anti penuaan dari Shaklee iaitu VIVIX.

anti penuaan semulajadi vivixKebaikan dan Kelebihan Vivix

#1 Antioksidan yang baik dan berkesan.

#2 Membantu mengurangkan risiko sakit jantung.

#3 Menggalakkan penuaan yang sihat iaitu bukan tua sebelum masanya.

#4 Menyokong ketahanan sel dan membaiki DNA.

#5 Menyokong fungsi kardiovaskular yang baik.

#6 Membantu lebih cergas dan bertenaga.

#7 Menyokong kesihatan secara menyeluruh seperti mengawal kolesterol di tahap yang normal, tekanan darah yang baik, pengaliran darah yang lancar dan lain-lain.

#8 Menyokong kesihatan sendi.

#9 Menyokong sistem imuniti supaya sentiasa kebal dari segala penyakit.

atasi diabetes dengan vivix

Hubungi saya untuk dapatkan produk anti penuaan tanpa bahan kimia berbahaya hari ini sempena promosi yang masih berlangsung sepanjang Januari 2016.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

 

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...