Tips Awet Muda Secara Semulajadi Versi Kak Khadijah

Ramai nak awet muda kan? Tapi pastikah kita cara kita tu benar-benar selamat? Usah membiarkan kesihatan kita merana hanya kerana inginkan cantik sekelip mata. Yang paling penting, awet muda dan mengalami penuaan secara semulajadi.

Tips Awet Muda Secara Semulajadi

Kita tengok Kak Khadijah Zin ni. Umur 50-an tapi nampak seperti 30-an. :). Apa kata beliau?

Hilangkan kulit kusam
Kak Khadijah yang berusia 54 tahun.

19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an..dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah…sy bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jd pengguna berdisiplin selama 19 tahun.

Sekadar berkongsi aging gracefully with Shaklee, sekiranya ini suatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain…
pada sy amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee

Apa Yang Kak Khadijah Amalkan?

Beliau konsisten dengan vitamin Shaklee sejak sekian lama. Ini adalah di antara produk yang menjadi kegemaran beliau.

Elakkan muka kusam

1. Vitamin Asas

Iaitu Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa dan ESP. ESP ni adalah WAJIB diambil bagi beliau. Ia umpama raja segala produk. Ia juga sangat penting untuk tubuh badan kita.

Kepentingan Protein Kepada Tubuh Kita

2. Vitamin Kecantikan Untuk Kekalkan Keremajaan Kulit

Nampak kan kulit Kak Khadijah sangat sihat dan bertenaga? Haa, inilah rahsia beliau. Beliau mengambil Vivix, Kolagen, GLA, Omega dan Vitamin E.

Ishh, banyak ni produk nak kena amalkan ni kan? Jangan risau ya. Ambil dulu yang asas untuk betulkan sistem badan kita dan buang toksin. Lebih baik juga kalau detox seluruh badan dulu. Lepas tu kita ambil vitamin untuk cantik dan kekalkan keremajaan kulit. Umur memang akan meningkat, tapi keadaan dalam badan kita, kita boleh jaga dengan pengambilan vitamin dan penjagaan kesihatan serta pemakanan. InshaAllah.

Mahu cuba hari ini? Boleh dapatkan Protein ESP dengan harga promosi sepanjang September ni.

Konsultasi adalah PERCUMA. 🙂

Hubungi saya hari ini ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...