Jadi ahli shaklee murah

5 Sebab Kenapa Perlu Daftar Ahli Shaklee Walaupun Untuk Makan Sendiri

Ada orang dah lama makan suplemen Shaklee tapi tak pernah tahu pun yang Shaklee ni kalau jadi ahli lebih untung. Banyak kelebihan jadi ahli Shaklee ni walaupun hanya nak makan sendiri je. Kalau nak bisnes tu lain ceritanya pula. Konsep keahliannya sama jugalah kita jadi ahli Aeon ke, Tesco ke, cuma Shaklee ni yang lebih istimewa dapat diskaun terus. Tak

Share Button
Continue reading »

Cara Daftar Ahli Shaklee

Cara nak daftar ahli Shaklee ni mudah sahaja tau. Hanya isikan borang keahlian di sini dan saya akan uruskan pendaftaran untuk anda. Borang Daftar Ahli Shaklee Ada 2 cara untuk mendaftar keahlian Shaklee iaitu :- 1. Bayar yuran keahlian RM68.90 Anda akan dapat member kit yang eksklusif bersama-sama yuran keahlian ini. Bayaran penghantaran adalah RM10.60. Jadi jumlah yang perlu dibayar

Share Button
Continue reading »

Borang Daftar Ahli Shaklee

Jemput isi borang daftar keahlian Shaklee anda di sini dan saya akan hubungi anda dalam masa 24-48 jam. Terima kasih. Boleh hubungi saya di sini sekiranya ada pertanyaan. ❤Laila (ID 854299)❤ ☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp) ✉ lailaisma2207@gmail.com ✿FB : Laila Ismail

Share Button
Continue reading »

Yuran Daftar Ahli Shaklee Sangat Murah

Ada orang sanggup bayar harga runcit daripada jadi ahli Shaklee sebab takut nak tanya yuran keahlian Shaklee ni. Takut mahal katanya. Nak tau tak? Yuran keahlian Shaklee ni hanya RM68.90 (tambahan RM10.60 untuk penghantaran member kit ke Semenanjung Malaysia dan RM21.20 untuk penghantaran member kit ke Sabah/Sarawak) Ya, tak sampai RM100 pun. Dengan yuran keahlian Shaklee yang murah ni, anda

Share Button
Continue reading »

Jana Pendapatan Tambahan RM500 Sebulan

Ramai orang kata, ekonomi di tahun 2016 ni kurang baik, merudum dan kurang elok. Tentu kita risau kan? Anak-anak tetap nak kena sekolahkan, makan minum diorang tetap kena sediakan. Kalau anak-anak yang masih baby tu, nak beli susu lagi, nak beli lampin pakai buang lagi kan? Yang masih bujang pun sama. Banyak komitmen! Nak beli rumah sendiri, nak simpan duit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »