Suplemen Untuk Anak-Anak Tersayang

Suplemen untuk anak
Buah hati pengarang jantung : Damia-Zara-Dinie

Inilah buah hati pengarang jantung akak selim. Tiga orang puteri yang comel dan cantik persis mamanya. Ahaks.. 🙂

Demi melihat mereka sentiasa gembira dan bebas meneroka alam, mama sentiasa lengkapkan suplemen untuk mereka. Sayangkan anak, berikan mereka kesihatan dari hujung rambut ke hujung kaki.

Jika mereka menolak pada mulanya, cuba lagi berkali-kali. Kerana mama faham jika mak-mak lambat nak mulakan, ada anak yang menolak sebab tak biasa dengan rasa suplemen. Contohnya seperti Vitamin C Chewable, bagi yang baru nak mula pada umur 3-4 tahun, mereka akan rasa MASAM SANGAT, tapi bagi anak-anak akak selim yang dah mula seawal umur setahun, Vitamin C Chewable ni dah jadi seperti gula-gula untuk mereka.

Bila berkali-kali cuba, InshaAllah mereka jadi penggemar tegar pula. Macam anak-anak mama yang 3 orang ni.

Cuma kadang-kadang tu, yang no 2 akan berkata.

Mama, saya selsemalah pagi tadi. Ubat masam ni boleh makan 2 biji kan?
(ubat masam = Vitamin C chewable)

Pandai lain macam yang no 2 ni kannn……….. hehe..

Mama layankan saja. Sebab Vitamin C ni kalau terlebih pun takkan memudaratkan badan anak-anak. Ianya akan keluar melalui pembuangan air kecil.

Jadi, mama tak perlu risau kalau tiba-tiba sebotol Vitamin C tu sekelip mata je habis, tak sampai sebulan dikerjakan puteri bertiga.

Mahukan anak-anak sentiasa sihat? Atau sekurang-kurangnya mereka tidaklah mudah dijangkiti..
Atau jika dijangkiti sekali pun, ianya tidak melarat.

Mak-mak pasti risau kan kalau anak sakit kan? Sediakan perisai anakanda kalian dengan akak selim.

Ini adalah vitamin kegemaran anak-anak akak selim. Alhamdulillah, anak-anak sentiasa sihat dan jika dijangkiti pun cepat kebahnya.

vitamin-anak-demam

Whatsapp akak selim yaa. Akak selim tunjukkan mana yang paling sesuai untuk anak2 kalian.
019-722 8520

Akakselim
Kesihatan adalah harta yang tidak ternilai harganya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge