Suplemen Anak Untuk Daya Tahan Tubuh Yang Berkesan

Puteri kesayangan mama, Alhamdulillah sihat sokmo.

Sebelum pergi sekolah pagi tadi

Mama : Adik, ambik UBAT MASAM tu, adik macam selsema sikit haa…

Dinie : Ok. Allamakkkkkkkkkkkkkk… dah habis laaaa… Adik makan LECITHIN lah..

(sesedap rasa diaa je kan… ?)

Mama : Ouh, ye ke. Ok, nanti mama beli kat KEDAI MAMA (rak vitamin mama… hehe)

Sejak kenal Shaklee ni, kami jarang-jarang bagi ubat kat anak2 kalau selsema dan batuk-batuk tu.
Kalau demam pula, tengok tahap demam. Kalau sikit-sikit je, kami usaha dengan #nutriferon.

Vitamin untuk anak bijak dan cergas
Tingkatkan sistem imun dengan Nutriferon

Dulu stok ubat berlambak dalam peti ais, sekarang memang 1-2 botol je. Itu pun ubat demam. Kalau pergi cek doktor, memang selalu dapat ubat kan. Kadang-kadang ada tersimpan belum bukak pun.

Anak-anak memang konsisten dengan :
——————————————————
1. Vitamin C Chewable-Yang ni dah macam gula-gula diorang dah. sekejap je habis sebotol dikerjakan 3 orang cilik tu.

2. Vitalea chewable-Anak no 2 tak minat sangat, dipulun oleh kakak damia dan baby zara jelah.

3. Omega-Faveret si kecik #babyzara. Memang paling suka dengan yang ni, termasuk si Lecithin.

4. Lecithin-diorang kunyah2 je macam gula-gula sama macam omega tu haaa…
Mama pun ngeri tengok. hahaha.. tak mampu nak kunyah. telan aje mama…

5. Nutriferon-biasa mama bagi seminggu sekali kalau diorang takde apa-apa masalah. Kalau nampak macam nak demam ke, selsema ke, biasa mama bagi setiap hari dengan harapan tak jadi demam dan selsema.
——————————————————————————-

Alhamdulillah, rekod ke klinik memang lebih rendah dari sebelum kenal Shaklee dulu. Syukur sangat-sangat!!!
Allah berikan peluang bertemu dengan penawar semulajadi ni.

Mama menyeru semua mak kat dunia ni untuk cuba tingkatkan sistem imun anak-anak dengan cara semulajadi ni. Memang kita akan rasa seronok sangat bila tak perlu PAKSA anak-anak makan ubat. (Kecil2 dulu anak2 ni memang wajib pegang kaki tangan nak suap ubat… hihihi)

Rasa gembira dan bahagia bila kita tengok mereka sihat sokmo.

Mak-mak yang rasa konfius nak cuba yang mana dulu, boleh whatsapp mama yaa.
Kita diskas2 mana yang sesuai jika baru nak mula.

Whatsapp akak selim di 019-722 8520 atau tinggalkan no hp di ruangan komen. Nanti akak selim contact mak2 yaaa…

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge