Suami Tercinta Kembali Bertutur Semula Dengan Bantuan Vivix

vivix membantu pesakit strokIsteri mana yang tidak berduka dan bersedih hati apabila orang yang dicintai terkena strok yang menyebabkan masalah pertuturan. Pasti sang isteri sanggup lakukan apa sahaja untuk memastikan sang suami kembali pulih.

Kita ikuti perkongsian beliau tentang suami beliau yang menderita masalah strok.

 

Saya Hafza Aein.. yang berkongsi cerita mengenai suami saya yang mengalami stroke dan juga masalah percakapan. Stroke yang dia alami boleh saya kategori sebagai stroke pendarahan. Tapi setelah menggunakan produk Shaklee iaitu VIVIX, Alhamdulillah suami semakin pulih.
.

Tanggal 28 April 2014…suami mengalami masalah stroke dimana doktor mengesahkan pembengkakan otak kiri yang menjadi bengkak dengan cepat. Ya Allah…hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan saya time tu.
.

Doktor membuat keputusan hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju untuk suami dibedah kerana tiada pilihan lain. Kalau ada pun, besar kemungkinan boleh menjadi risiko yang paling besar.
.

1 MEI 2014.. Jam 4 pagi suami masuk ke dewan pembedahan dan pakar memberitahu saya pembedahan ni merupakan major operation. Saya redha dengan segala kemungkinan yang berlaku.

Jam 8pg.. berita yang ditunggu telah tiba. Alhamdulillah..suami selamat menjalani pembedahan dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi untuk pemantauan doktor.
.

4 MEI 2014..keadaan suami masih lagi tidak sedar dan doktor telah memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami..

1- tidak dapat mengingat sape dia dan ahli keluarga…
2- boleh mengingat tapi cepat lupa..
3- masalah pertuturan..
.

(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014 (AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan Vivix.
(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014
(AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan Vivix.

Saya menjadi bimbang selepas itu. Apa yang saya harapkan lepas suami sedar dia akan mengingat semua ahli keluarga sendiri dan Alhamdulilah.. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga.
.

Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Tapi tak apa.. saya ingat lagi dengan produk VIVIX. Saya baca setiap testimoni pasal stroke ni.. apakah kesan dia bile dia makan dan apakah boleh pulih dengan minumnya.
.

Saya cuba bagi dia setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun…saya berikan VIVIX pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap.. Hahaha.. suka saya mendengarnya bila doktor cakap macam tu.
.

Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya.

Kredit : SuperMOM

Sudah pasti, segala yang berlaku adalah dengan izinNYA. Setelah bersabar dan berikhtiar dengan mengambil vivix secara konsisten selama setahun, suami beliau pulih semula dan boleh kembali bertutur.

Dan yang pasti, sang isteri lah yang sangat gembira dan bersyukur kepada Allah atas kesembuhan yang diberikan.

Semoga kesihatan suami beliau semakin baik dan diberi kesembuhan sepenuhnya. InshaAllah.

Jika anda juga mempunyai masalah strok atau ahli keluarga atau kawan-kawan yang mengalami masalah strok, boleh cuba usaha dengan Vivix ni. Memang terbukti yang mampu membantu pesakit strok pulih jika diamalkan secara konsisten.

Sila hubungi saya di 019-722 8520 jika anda ingin membeli 2 botol Vivix. Kerana dengan pembelian 2 botol Vivix melayakkan anda mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA dan penghantaran PERCUMA ke rumah anda.

Boleh juga terus membeli 1 botol Vivix di sini.

butang-beli-01

Boleh SMS/Whatsapp saya di 019-722 8520 untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge