Soya Bahaya Untuk Kesihatan? Wajib Cek Soya Yang Anda Ambil!

Macam-macam khabar angin yang orang perkatakan tentang soya ni kan? Kesian soya yang tak bersalah. 🙂

Protein soya yang terbaik di pasaran
Soya yang dicuci dengan air dapat mengekalkan isoflavones.

Sebenarnya soya ni ada bermacam-macam jenis. Dan tugas kita adalah mencari soya yang terbaik untuk kita ambil sebagai minuman harian.

Bagaimana Nak Tahu Soya Tu Bahaya Atau Tidak?

Haaaa, jom baca kat sini.

  • Ditanam secara organik?
  • Tidak menjalani proses genetik (Bukan GMO)?
  • Mengandungi 9 asid amino penting?
  • .
  • .
  • .

Siap ada ‘cheklist’ lagi ni. Pastikan soya yang anda minum hari ini menepati semua kategori yang dibincangkan. Baca lebih lanjut di entry di bawah ni ya. Sila klik.

Soya Yang Selamat Untuk Anda

Dengan lebih tepat, carilah soya yang benar2 menepati ciri-ciri selamat yang di sebutkan di dalam entry di atas.

Soya Yang Mana Lebih Selamat Dan Sangat Istimewa?

Bila dah tahu ciri-ciri soya yang selamat, sudah pasti anda ingin tahu soya yang manakah yang menepati ciri-citi tersebut. Malah soya ini menjadi buah mulut rakyat Malaysia, sentiasa mendapat permintaan dan ramai peminatnya.

Soya yang mana lagi kalau bukan ESP kan? Apa ESP ni?

esp-soy-protein

ESP adalah Energizing Soy Protein, yang merupakan produk PALING HOT sepanjang masa.

Apa Istimewanya ESP Ni?

Mari kita tengok. Klik link di bawah ni ya

ESP Yang Sangat Istimewa Dan Tidak Ada Pada Soya Biasa

Masih ragu-ragu? Kurang percaya? Kalau begitu, jomlah kita tengok testimoni daripada ribuan pengguna ESP ni. 🙂

Anda pasti teruja kerana ia bukan sahaja memberi efek untuk kulit tetapi membantu ibu menyusu, ibu dalam pantang, ibu hamil dan pelbagai pengalaman lagi.

Testimoni 1 :

ESP bagus untuk kulit

Testimoni 2 :

ESP1

Testimoni  3 :

ESP2

Testimoni  4 :

ESP3

Testimoni  5 :

ESP4

Teruja untuk mendapatkannya? Tambah lagi bulan ni promosi tau!! Beli 6 PERCUMA 1 tin ESP! Cepat2 hubungi saya kerana offer ini hanya tinggal 3 hari sahaja lagi.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge