Sembuhkan Luka Bersalin Dalam Masa 3 Hari

Apabila teringatkan luka selepas bersalin, memang rasa ngeri dan nyeri sangat. Saya sendiri 3 kali bersalin, 3 kali juga kena jahit. Memang untung sangat kalau ibu bersalin tak kena jahit langsung tu kan. Lepas bersalin pun dah boleh duduk bersila dah. Jeles tengok.

Ikut pengalaman sendiri, memang teruk. Duduk dengan berhati-hati pun sangat sakit. Apatah lagi nak duduk bersila kan. Memang tak mungkinlah. Masa anak pertama dulu belum kenal Shaklee, memang bertahan jelah sakitnya hinggalah sembuh sendiri.

Kini dah ada Shaklee. Bestlah ibu-ibu sekarang. Luka cepat baik.

Ini pengalaman Puan Ainul Fadzilah. Luka akibat jahitan selepas bersalin menyebabkan beliau sukar untuk duduk. Menangis setiap kali nak duduk sebab sakit sangat!

Alhamdulillah. Beliau konsisten ambil Vivix setiap hari.

Luka bersalin sembuh dalam masa 3 hari

Hari ke 3 tu dah boleh duduk macam biasa dah. Berkat amalkan Vivix, luka jahitan pun tak terasa sakit dah.

Alhamdulillah. Lebih mudah nak uruskan baby menyusu dan menjaga diri dalam pantang bila luka dah sembuh. Ibu pun tak stress kan.

Anda sedang menanti masa untuk melahirkan anak? Jangan lupa masukkan Vivix dalam senarai Set Bersalin kalian ya.

Vivix ni dah jadi item wajib untuk ibu lepas bersalin dah.

Boleh dapatkan Vivix dengan harga RM475 termasuk keahlian Shaklee PERCUMA dan penghantaran PERCUMA. Konsultasi juga adalah PERCUMA selepas pembelian.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila IsmailShare Button

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge