Promosi Vitamin C Sepanjang November

Sejak saya konsisten ambil Vitamin C ni setiap hari, biji-biji kecil di muka memang tiada langsung.

Dulu-dulu suka pergi facial, orang buat facial selalu cakap. Muka akak ni nampak macam takde masalah tapi bila pegang, ada biji-biji kecil rupanya.
(“Grrrrrrr”… dalam hati saya sambil mengakui hakikat tersebut dengan penuh rasa kecewa… 🙁 )
Alhamdulillah, sekarang tiada lagi. Mak happy!

Selain dari tu, setiap kali saya berus gigi memang gusi akan berdarah. Setiap kali tau! Tapi sejak setahun lebih ni konsisten mengambil Vitamin C, B Complex dan Vitalea, memang tiada lagi gusi berdarah setiap pagi dan malam ketika saya memberus gigi.

Vitamin C bagus untuk kulit dan kesihatanHati sangat seronok apabila mendengar promosi bulan ni adalah Vitamin C. Bolehlah saya buat stok sehingga penghujung tahun depan, 2016! Jimat banyak tu. 🙂

Vitamin C ni ada 180 biji. Harga RM98.05. Bertahan selama 6 bulan. Kalau ikut kira-kira, sebulan baru rm16++ je untuk Vitamin C ni. Dengan pengambilan 1 biji sehari. Murah je kan?

Anda boleh buat 2 pilihan :-

#1 Beli 6 botol PERCUMA 1 botol
Harga runcit : RM588.30
Anda layak mendapat harga ahli yang lebih murah sebanyak 15-20% dengan mendaftar sebagai ahli. Yuran pendaftaran ahli adalah seumur hidup, jadi anda tak perlu risau terpaksa ‘renew’ setiap tahun.

#2 Beli 2 botol dan dapat DISKAUN sebanyak 5%.

Vitamin C untuk kulit2 botol dengan harga RM186.30. Nak jimat? Register ahli untuk kegunaan sendiri. Anda boleh dapat penjimatan sehingga 20% tau.

Hubungi saya untuk membeli Vitamin C anda dengan penjimatan terbaik hari ini.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge