produk baby untuk kulit sensitif dan eczema

Produk Mandian Baby Organik Khas Untuk Ibu Sayangkan Anak

Yang ditunggu-tunggu akhirnya dah tiba juga di Malaysia. Alhamdulillah. Produk mandian baby organik daripada Shaklee.

produk baby untuk kulit sensitif dan eczema

Masa kelahiran anak pertama dan kedua dulu, belum ada kesedaran tentang produk-produk di pasaran ni. Naif plus kurang ilmu gitu. Ingatkan apa yang dijual tu semuanya selamat digunakan. Maklumlah waktu tu penggunaan internet pun tak berapa meluas lagi.

Dapat anak ketiga 2015, mulalah takut nak beli macam-macam di pasaran. mesti belek label. Anak baru lahir saya tu memang saya tak gunakan sabun pun untuk 2 bulan pertama. Hanya celup-celup dengan air suam je. Hehe. Alaa, baby kita pun bukan kotor pun kan. Wangi je sokmo. 😀

Sekarang ni dah ada produk mandian dan penjagaan ShakleeBaby yang organik ni, legalah hati saya dan hati ibu-ibu lain kan? Yang sedang hamil pasti tak sabar untuk memilikinya.

Produk Mandian Dan Penjagaan Baby Organik

produk baby untuk kulit sensitif dan eczema

Apa yang istimewanya produk mandian dan penjagaan ShakleeBaby ni? Sebagai ibu yang prihatin dan sayangkan baby kita, mari kita tengok ciri-ciri produk yang selamat dan sesuai untuk baby kecil kita.

-Diuji oleh pakar pediatrik
-Tidak menyebabkan alahan
-Bahan yang disahkan organik
-pH seimbang
-Bahan semulajadi dan organik
-Diuji secara klinikal
-Tiada bahan-bahan kimia berbahaya seperti Paraben, 1,4-dioxan, Natrium Lauril Sulfat (SLS), Phthalates, Bisphenol-A (BPA), Formaldehid dan pewarna/pewangi tiruan.

produk baby untuk kulit sensitif dan eczema

1. Mandian Baby Organik (Gentle Wash)

-Mententeramkan, menenangkan dan melegakan kulit baby.
-Mengandungi chamomile, lavender dan aloe vera organik.
-Formula yang tidak memedihkan mata.
-Ia tidak menyebabkan alahan, mempunyai pH seimbang dan juga sesuai untuk kulit sensitif.

2. Losyen Baby Organik (Soothing Lotion)

-Memberikan kelembapan yang optimum dan mengembalikan nutrien kepada kulit baby.
-Mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matarahi, minyak biji jojoba dan shea butter organik.

3. Minyak Urut Baby Organik (Massage Oil)

-Melembapkan dan melegakan kulit baby.
-Ianya diperbuat daripada campuran minyak organik khas sekaligus menenangkan baby.
-Sangat lembut dan sempurna untuk mengurut baby.
-Mengandungi minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile organik.

produk baby untuk kulit sensitif dan eczema

Bagaimana Nak Beli Produk Mandian ShakleeBaby?

Boleh whatsapp saya dengan klik gambar di bawah.

produk baby untuk kulit sensitif dan eczema

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge