Produk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat Dan Berkesan

Kulit muka ni kalau banyak sangat naik jerawat memang rasa hilang keyakinan diri. Nak berdepan dengan orang-orang dekat ofis, suami, kawan-kawan, nak tenung muka suami lama-lama pun segan kan? Lebih-lebih lagi kalau kulit cerah, lagi nampaklah jerawat merah-merah. Lagi segan kalau kena jerawat batu yang besar-besar. Sakit pun ya jugak, segan pun ya kan.

Produk hilangkan jerawat cepat

Di pasaran banyak sangat pilihan produk untuk hilangkan jerawat sehinggakan tak tahu nak pilih yang mana satu. Ditambah pula takut tersalah pilih sebab sekarang ni ada je produk yang berbahaya. Mula-mula kata ok, lulus KKM lah, selamatlah, tengok-tengok ada merkuri, ada ‘hydroquinone‘lah, macam-macam kan? Itu yang menakutkan tu. Memang boleh hilangkan jerawat atau jeragat dengan cepat tapi merana bertahun-tahun selepas tu.

Saya cadangkan anda cuba produk hilangkan jerawat dari Shaklee. Bahan-bahan yang digunakan di dalam produk Shaklee ni telah diuji dan dibuat saringan lebih 350 kali untuk memastikan tiada pencemaran bahan kimia dan pelbagai ujian lagi. Shaklee adalah 100% produk semulajadi serta dibuktikan berkesan, selamat dan mesra alam.

Bukan itu sahaja, saintis yang tiada kaitan dengan Shaklee pun mengakui produk Shaklee ini berkesan melalui Landmark Study yang telah dijalankan di peringkat antarabangsa.

Produk Hilangkan Jerawat

Set hilangkan jerawat yang terdiri dari 4 jenis vitamin iaitu –

Vivix : Mengandungi Resveratoral yang merawat kulit dari peringkat sel & membantu neutralkan toksin yang merupakan punca jerawat.

Alfalfa : Bantu badan detoks iaitu buang toksin yang merupakan punca jerawat.

Collagen : Kecilkan liang pori supaya kotoran dari udara tak mudah terperangkap dan bercampur dengan minyak yang menyebabkan jerawat.

Vitamin C : Mengawal penghasilan minyak pada muka dan mengawal keseimbangan pH pada muka.

Hubungi saya untuk selesaikan masalah jerawat anda dengan cara selamat. Whatsapp ke 019-7228520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge