Pencuci Muka Terbaik Hilangkan Whitehead Dan Blackhead Dengan Cepat

Whitehead, blackhead dan kulit mati di muka ni memang boleh membuatkan kulit kita nampak kusam dan tidak sekata. Jadi untuk nampak kulit cerah berseri, kita kena buang dan tanggalkan kulit mati, whitehead dan blackhead yang dah lama bertapak kat muka kita ni.

Cara cepat hilangkan blackhead dan whitehead
Kat pipi pun boleh ada blackhead tau.

Ada beberapa cara untuk hilangkan whitehead dan blackhead ni. Antaranya ialah menggunakan putih telur seperti yang dikongsikan oleh Mommy Izzatie di blog beliau. Boleh baca di sini.

Klik link : Cara Hilangkan Blackhead Cara Tradisional

Guna putih telur ni leceh sikitlah. Tapi berkesan juga. Saya pernah buat zaman sekolah dulu-dulu. Cuma saya memang tak tahan bau hanyir telur tu. Huhuhu.

Ada orang nak cara mudah je. Hari ni saya kongsikan cara lebih mudah nak tanggalkan kotoran di muka termasuk blackhead dan whitehead yang menyebabkan kulit kita nampak kusam dan tidak bermaya.

Caranya ialah menggunakan pencuci muka Nutriwhite dan makeup remover Nutriwhite sahaja tau.

hilangkan whitehead dan blackhead
Makeup remover Nutriwhite yang sangat berkesan menanggalkan kulit mati dan blackhead serta whitehead
hilangkan whitehead dan blackhead
Pencuci muka yang menanggalkan kotoran dan tidak mengeringkan kulit

Mudah kan?

Ikuti pengalaman mereka yang telah menggunakan kedua-dua produk Nutriwhite ini.

Pengalaman #1 : Mukaku Sudah Tidak Seperti Kertas Pasir Lagi

Kali pertama guna makeup remover Nutriwhite, salah sendiri sebab silap penggunaan. Maka kesannya tak seperti yang digambarkan.

Bila dah tanya sifu Shaklee, baru tahu cara betul dan Alhamdulillah berpuas hati bila guna. Keluar semua whitehead dan kulit-kulit kering yang sebelum ni buat muka jadi kusam kering dan tak bermaya.

Lepas guna rasa segar, muka licin dan tak berminyak.

Terima kasih Shaklee buatkan mukaku sudah tidak seperti kertas pasir lagi. Hehe. 🙂

-Cik Puan Kana (bukan nama sebenar)-

Pengalaman #2 : Masalah Whitehead Dan Blackhead Serta Masalah Kulit Kering Hilang Sekaligus

Nadim pakai makeup remover dengan facial cleanser.

Dulu ada masalah kulit kering tiap kali cuci muka. Muka Nadim jadi kuping-kuping gitu. Tegang pulak tu. And whitehead mula muncul, mungkin sebab tak dicuci bersihsegala sebum.

Tapi lepas guna Nutriwhite, masalah whitehead dan kulit kering dah hilang!!

Jimat pulak 2 tiub ni setahun tak habis-habis lagi.

-Nadim-

Pengalaman yang mengujakan dari pengguna pencuci muka dan makeup remover Nutriwhite. 1 tiub tu memang tahan lama tau. Ia boleh tahan 4-6 bulan.

Hubungi saya di 019-722 8520 untuk dapatkan pencuci dan makeup remover daripada bahan semulajadi ni.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge