Nasihat Bisnes Untuk Para Isteri Dan Surirumah

Kadang2 kita rasa kita keseorangan berbisnes.
Jatuh bangun semuanya sendiri.

Kadang2 siap dapat tentangan lagi.
Terutamanya apabila tentangan tu datang dari orang paling rapat dengan kitalah.
Yakni suami.
Kalau memang tak restu, memanglah kena stop kan?
Tapi kalau encik suami suruh kita berhenti bisnes sebab tak nak tengok kita susah tu, tandanya kita mesti lebih bersungguh2 lagi dari biasa.

Sebab?
Nak buktikan yang kita bukan main2
Kita serius berbisnes hingga boleh bantu keluarga, bantu masyarakat.

Car bonus Shaklee
Usaha gigih untuk dapatkan car bonus amat berbaloi.

Begitu juga dengan akak selim.
Encik suami memang tak pernahlah tolong kirakan UV (point2 jualan dalam Shaklee) tapi bila tengok akak selim dapat award ni, dialah yang jaga award2 ni dan tolong susunkan. Juga tolong lapkan. Hehehe…

Dan pernah juga borak-borak tentang ramainya SID yang sudah berhenti menjual Shaklee.

Katanya…

“Kenapa mesti berhenti, bukannya RUGI pun..”

Itu tandanya beliau beri sokongan penuh untuk akak selim teruskan bisnes Shaklee yang awesome ni. Alhamdulillah.

Nasihat akak selim untuk isteri2 yang tak nampak sokongan suami tu, korang jangan putus. Mintak restu, mintak suami doakan walaupun kerja2 lain mereka taknak bantu.
Kita isteri ni, hanya dengan restu dan doa suami, InshaAllah segalanya berjalan lancar.

Chaiyok puak2 isteri. Whatsapp akak selim untuk akak selim bantu jana pendapatan dari rumah.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge