Masker Vitamin E Yang Mengujakan!

Haaa… kenapa mengujakan? Sebab lepas buat masker Vitamin E ni, memang terasa kelainannya. Kulit muka terasa sangat lembut dan halus mulus gitu. Walaupun sunburn belum hilang lepas bermandi manda di LOTUS DESARU 2,3 hari yang lepas, tapi bila buat masker Vitamin E ni.. memang syiokk….

Ok, nak tahu cara-caranya? Mudah sangat2!!!

Masker Vitamin  E yang mengujakan
Masker sendiri di rumah : Masker Vitamin E untuk melembutkan kulit wajah.

Cara-cara Membuat Masker Vitamin E

1. Ambil sebiji Vitamin E Shaklee.

2. Gunting atau cucukkan kapsulnya dengan dengan jarum.

3. Keluarkan cecairnya dan sapukan ke seluruh muka anda. Rupanya memang hodoh sebab warnanya ungu pekat tapi nantikan hasilnya ya…

4. Biarkan kering selama 20-30 minit atau boleh dipakai sepanjang tidur malam. (Kalau ada suami kat sebelah, kesian pulak kan.. karang terkejut pulak beliau di tengah2 malam tu tengok muka bermasker kita… hehehe)

5. Cuci dengan pencuci muka, lebih best cuci dengan pencuci muka Nutriwhite. 🙂

SIAP!!!!!

Senang je kan? Tak perlu pergi SPA, tak perlu nak keluarkan duit banyak2. Hanya beli Vitamin E Shaklee aje.

Dapatkan Vitamin E Shaklee anda hari ini ya.

DAN

Ketahui juga apa kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE di sini. Sila klik link di bawah ya.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Kenkoushoku.com

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge