Kenapa Anda WAJIB menggunakan Produk SHAKLEE?

Wahhhh!!!
Ekstrim ke tajuk ni? Mari saya jelaskan satu persatu KENAPA ANDA WAJIB GUNAKAN SHAKLEE dalam kehidupan seharian anda?

Kenapa WAJIB? Kenapa MESTI?

Haaaa.. Jom kita masuk ke fakta-fakta yang sangat logik dan sangat bagus untuk anda fikirkan bersama2. Kalau rasa tak bagus, boleh emai saya di
lailaisma2207@gmail.com 🙂

ANDA WAJIB GUNAKAN SHAKLEE KERANA :-

shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan, sentiasa mesra alam
Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam

1. Sentiasa BERKESAN.

Haaaa…. mana-mana produk yang kita nak gunakan, sure itulah perkara pertama yang kita fikirkan kan? Lebih2 agi kita mencari sesuatu produk tu untuk menyelesaikan masalah kita. Tak kiralah apa pun masalah kesihata atau penyusuan atau berat badan atau apa2 sahaja. Pasti kita akan tertanya2, BERKESAN ke?
Yang pastinya, Shaklee berani jamin yang produk mereka SENTIASA BERKESAN!

Sebab apa Shaklee berani beri jaminan sebegitu?
-Lebih US$300 juta dilaburkan dalam penyelidikan dan pembangunan produk.
-Bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen.
-54 pingat emas Olimpik dimenangi oleh para atlit yang menggunakan PRODUK SHAKLEE.

2. Sentiasa SELAMAT.

Kategori yang ke-2 ni pun antara yang kita selalau ambil berat kan? Walaupun kesedaran tentang PRODUK SELAMAT ini masih lagi bukan 100% di Malaysia mahupun di Indonesi, tetapi sudah ada individu yang sangat menitikberatkan hal ini.
Bagi saya, produk yang saya ambil MESTI SELAMAT supaya ia tidak memberikan kesan negatif di masa akan datang.

Kenapa produk Shaklee dikatakan SENTIASA SELAMAT?
-Lebih daripada 80, 000 ujian kualiti dijalankan setahun demi memastikan ia berkesan dan tulen.
-Tiada PARABEN, BISFENOL-A, PERISA TIRUAN, PELUNTUR, PEWARNA TIRUAN, LEMAK TRANS dan bahan-bahan larangan yang lain.

3. Sentiasa MESRA ALAM.

Hmmm…. yang ni boleh dikatakan 70-80% penduduk Malaysia belum celik lagi part ni. (Saya tidak rujuk statistik, ini adalah pendapat peribadai semata2 ya),
Dunia kita ni kan dah makin tua, makin kesian dengan bumi kita ni. Banyak kerosakan di sana sini. Dengan pembuangan sampah merata2, tambah2 lagi sampah tu tak dapat diuraikan selama2nya atau yagn tak dapat digunakan semula. Memang kesianlah bumi kita ni yang menanggungnya.

Bagaimana dengan PRODUK SHAKLEE? Shaklee sudah hampir 100 tahun mencipta produk yang sentiasa mesra alam ni. Bagaimana?
-Produk mesra alam yang benar-benar selamat untuk anda, keluarga, rumah dan juga BUMI anda.
-Peneraju dalam pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan yang mesra alam.

Shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam
Keistimewaan Shaklee

DAN……
Yang PALING PENTING, PALING HANGAT, PALING DICARI2 ADALAH………….

STATUS HALAL!!!

Kenapa?

Kerana untuk pengguna beragama Islam, mencari yang HALAL itu adalah FARDHU!!
Alhamdulillah, Produk Shaklee sememangnya HALAL!
Boleh tengok sijil HALAL 2014 ni yer.

Sijil Halal Shaklee 2014
Sijil Halal Shaklee 2014

Haaaa… sekarang rasa MAKIN YAKIN tak nak terus gunakan produk Shaklee?
Harap2 macam tu lah ya.

Jika anda inginkan info lanjut atau penerangan tentang produk atau tentang bisnes Shaklee, jangan malu-malu untuk hubungi saya ya.

DAN

Ketahui juga apa kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE di sini. Sila klik link di bawah ya.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Kenkoushoku.com

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge