suplemen terbaik di pasaran

12 Sebab Kenapa Anda Perlukan Vivix Setiap Hari

Setiap hari kita memang tak boleh melarikan diri daripada pencemaran, pemakanan yang tidak seimbang, asap rokok, asap kenderaan, junk food dan pelbagai lagi yang dikenali sebagai punca datangnya RADIKAL BEBAS. Memang susah kan kita nak elak semua ni sebab semuanya berada di sekeliling kita setiap hari. Kesan daripada RADIKAL BEBAS ni boleh menyebabkan masalah kesuburan, kerosakan hati, kanser, serangan jantung,

Share Button
Continue reading »
Cara dapat harga vivix murah

Cara Beli Vivix Murah Tanpa Perlu ‘Survey’ Harga Sana Sini

Sedang mencari harga Vivix TERMURAH di pasaran? Mari saya kongsikan caranya. Kali ni bukan hanya boleh dapat harga ahli tau, siap ada diskaun 5% lagi. Banyak yang anda boleh jimat.   Bagaimana Nak Dapat Vivix Murah? Jadi ahli Shaklee bulan November ni dan beli 2 botol Vivix dengan harga RM765.30 SAHAJA. Harga biasa ialah RM1007 tau. Selain daripada dapat beli

Share Button
Continue reading »

5 Cara Mudah Hilangkan Kedut Di Muka Supaya Suami Sentiasa Sayang

Ini adalah masalah sejagat wanita. Selamanya nak nampak cantik walaupun dimamah usia kan? Siapa yang tak nak nampak cantik tu memang tipulah. Hehe. Paling ketara apabila usia meningkat dan masuk ke angka 40-an atau 50-an. Mulalah risau kalau dah nampak kedut sana-sini. Takkan nak cucuk Botox pula kan. Harammm!! Jadi carilah cara yang selamat dan mudah untuk kita capai misi

Share Button
Continue reading »

Cara Betulkan Period Yang Tak Teratur Supaya Mudah Dapat Cahaya Mata

Untuk wanita yang sudah berumah tangga, period yang teratur tu sangat penting sebab senang nak menentukan waktu subur atau di luar waktu subur. Jika inginkan cahaya mata, mesti bersama dengan suami semasa waktu subur dan sebaliknya. Foto : Wannuraterapi   Jika period tidak teratur dan tunggang langgang, memang susah nak jangka dan buat perancangan. Terutamanya pasangan yang telah lama berkahwin

Share Button
Continue reading »

Cara Menurunkan Bacaan Kreatinin Supaya Buah Pinggang Tidak Rosak Teruk

Bacaan kreatinin yang normal bagi wanita ialah 110 milimol/liter dan 130 milimol/liter bagi lelaki. Jika bacaan kreatinin berada antara 800 hingga 900 milimol/liter, seseorang itu perlu menjalani dialisis kerana buang pinggang telah gagal menjalankan fungsinya dengan baik. Apakah Kreatinin? Kreatinin merupakan satu bahan buangan molekul kimia yang dihasilkan melalui proses metabolisma dalam otot. Dianggarkan lebih kurang 2% daripada keratin badan

Share Button
Continue reading »

Cara Kecutkan Fibroid Dengan Cepat Tanpa Perlu Dibedah

Ramai juga di kalangan teman-teman saya yang menghadapi masalah fibroid ni. Ada yang memang tahu dan ada yang tidak pernah tahu sehinggalah saiznya mencapai 15 cm. Besar tu 15 cm kan? Perut pun jadi nampak buncit sangat walaupun kurus. Fibroid adalah ketumbuhan di dalam rahim atau uterus. Ia bukanlah sejenis kanser atau penyakit kronik yang menyerang kebanyakan wanita berusia 30

Share Button
Continue reading »

Cara Merawat Buah Pinggang Supaya Tidak Perlu Dialisis

Pesakit buah pinggang di Malaysia semakin hari semakin meningkat. Semasa saya menemani ibu saya di sebuah hospital tahun lepas, saya berpeluang melihat seorang ibu muda (30-an) yang sangat lemah disebabkan sakit buah pinggang. Beliau langsung tidak mampu bangun dan menguruskan diri sendiri. Kelihatan anaknya yang masih kecil datang melawat setiap hari. Sedih apabila terkenangkannya. 🙁 Sakit buah pinggang ni ada

Share Button
Continue reading »

Cara Berkesan Merawat Gout Di Rumah

Kena Gout memang menyakitkan. Teruk sehingga kena papah untuk ke mana-mana. Begitulah pengalaman seorang isteri, pelanggan saya yang suaminya mengidap penyakit Gout. Biasanya pesakit Gout akan ambil ubat painkiller untuk hilangkan rasa denyut dan sakit berbisa Gout. Memang selama-lamanya terpaksa ambil ubat jika tak usaha hilangkan asid urik cara semulajadi dari rumah. Cara Rawat Gout Dari Rumah 1. Garam Epsom

Share Button
Continue reading »

Cara Merawat Kencing Manis Supaya Tak Mati Pucuk Di Usia Muda

Kencing manis adalah antara penyakit kronik yang menyerang rakyat Malaysia tanpa belas kasihan. 1 daripada 5 orang dewasa di Malaysia adalah pesakit kencing manis. Cuba bayangkan di sekeliling kita ni kebanyakannya adalah pengidap kencing manis. Sedih kan? Dan 52% rakyat Malaysia yang berusia 18 tahun ke atas sebenarnya pesakit kencing manis tetapi tidak mengetahui dirinya ada kencing manis. Amat menakutkan!

Share Button
Continue reading »

Cara Mudah Hilangkan Letih Dan Lesu Badan

Penat, letih, lesu badan ni memang dah jadi umpama asam garam kehidupan. Terutamanya golongan ibu-ibu laa kan? Tak kiralah mereka yang bekerja mahupun yang jadi surirumah. Semua ibu penat dan rasa tak ada masa langsung untuk rehat. Bagaimana nak hilangkan rasa penat melampau ni? Dah cuba macam-macam tapi masih belum berkesan juga. Kadang-kadang boleh tertidur sambil bawa kereta. Sayalah tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »