Benarkah Vitamin C Shaklee Adalah Yang Terbaik Di Pasaran?

Vitamin C Shaklee terbaik
Sumber Vitamin C daripada buah-buahan dan sayur-sayuran

Oren, nenas, betik, brokoli, kiwi dan bunga kobis adalah antara buah-buahan dan sayur-sayuran yang menjadi kegemaran akak selim. Buah-buahan tu memang akak selim suka yang masam-masam. Dulu-dulu akak selim ingatkan buah-buahan yang masam je banyak Vitamin C, rupanya sayur-sayuran pun banyak juga mengandungi Vitamin C ni ya.

Kalau dulu, oren ni memang menjadi buah kegemaran akak selim. Kononnya nak dapatkan Vitamin C yang terbaiklah. Nak kulit cantik, nak tingkatkan sistem imun badan, nak dapatkan kolagen dan macam-macam lagilah.

Rupanya akak selim silap. Silap sebab buah-buahan sekarang ni dah tak macam dulu. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang kita makan hari ini :-

-penuh dengan racun serangga demi menghasilkan buah-buahan yang cantik dan baik untuk pengguna.

-diletakkan bahan pengawet kerana terpaksa melalui proses eksport yang mengambil masa berbulan-bulan.

Vitamin C Shaklee terbaik
Garam mineral yang semakin berkurang di dalam tanah kita kini.

-kurang zat dan vitamin kerana tanah semakin tidak subur dan kurang garam mineral.

Oleh sebab inilah akak selim mula berjinak-jinak dengan Vitamin C Shaklee yang terbaik di pasaran yang pernah akak selim jumpa.

Kenapa akak selim katakan ianya terbaik?

1. 1 biji Vitamin C = 7 setengah biji oren

Ia bersamaan dengan 7 setengah biji oren termasuk kulitnya. Kalau makan oren adakah kita mampu makan dengan kulitnya? Dan mampu ke kita nak makan 7 setengah biji oren setiap hari? Akak selim yang pencinta oren ni pun mampu makan 3 biji je. Itu pun 2-3 hari bolehlah, hari ke 4 dah jemu. Nak tukar buah lain pulak.

2. 1 biji Vitamin C = 5 jam dalam badan

Vitamin C terbaik

Vitamin C Shaklee ni istimewa sangat. Sebabnya ia dilepaskan secara perlahan-lahan dalam badan kita. Tablet Vitamin C yang kita makan ni akan dilepaskan sebanyak 100mg dalam masa satu jam. Vitamin C ni adalah 500mg, jadi sebiji Vitamin C mampu bertahan selama 5 jam dalam badan kita. Lama tu!

3. Mempunyai Bioflavonoids

Apa bendanya bioflavonoids ni? Ia membantu penyerapan Vitamin C sepenuhnya dan mengelakkan Vitamin C daripada teroksida.

4. Vitamin C Shaklee semulajadi = vitamin sebenar bukan tiruan

Vitamin C Shaklee ni adalah vitamin semulajadi bukan sintetik. Apa bendanya sintetik dan semulajadi ni? Boleh tengok kat link di bawah ni ya. Sila klik linknya.

Vitamin Semulajadi vs Vitamin Sintetik

Secara ringkasnya vitamin sintetik ni adalah tiruan. Kalau dah ambil vitamin tu takkan kita nak ambil yang tiruan kan? Yang tiruan pasti memberi kesan negatif pula. Baik tak perlu ambil vitamin langsung! Sebab itulah perlu ambil Vitamin C Shaklee yang original ni.

Hilangkan parut dengan vitamin c

Jadi, sekarang ni akak selim lebih fokus dalam mengambil Vitamin C Shaklee secara konsisten. Mesti ambil setiap hari. Bukanlah bermakna akak selim langsung tak makan buah oren, buah kiwi dan sayur-sayuran tapi akak selim tidak mengharapkan pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan tu untuk cukupkan segala keperluan nutrien dan vitamin dalam badan akak selim. Mesti kena topup dengan Vitamin Shaklee jugak. Dengan Vitamin Shaklee nilah akak selim dapat cukupkan lopong-lopong nutrisi daripada pemakanan harian akak selim.

Vitamin C terbaik

Alhamdulillah, sehingga hari ini akak selim jarang kena penyakit dan kalau demam sekali pun, ianya tidak melarat. Pastinya itu rezeki dari Allah dan akak selim hanya berusaha untuk jaga tubuh badan yang Allah beri pinjam ni.

Anda juga mahukan Vitamin C terbaik di pasaran ni? Boleh order sendiri di sini menggunakan kad debit atau kad kredit. Sila klik gambar ya.

Vitamin C Shaklee terbaik
Klik gambar untuk beli Vitamin C Shaklee

Konsultasi adalah percuma untuk pelanggan akak selim. Selepas selesai membuat pembelian, sila SMS/Whatsapp ke 019-722 8520 untuk dapatkan cara pengambilan vitamin yang sesuai dengan masalah anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Luka Bersalin Cepat Sembuh Dengan Vitamin C Semulajadi

Kalau sebut pasal luka bersalin ni, ibu-ibu memang NGERI! Huhuhu… Sayalah tu! 🙁

Pengalaman bersalinkan ketiga-tiga anak, ketiga-tiganya pun luka boleh tahan. Pastinya anak pertamalah yang paling banyak koyak. Sakitnyeeeeeelah. Dan bersalin anak yang ke 3 ni pun, sakit macam nak nangis jugak. Memang nangis pun! Hahaha.

Luka bersalin cepat sembuh

Semua orang pun sakit kannnn bersalin tu. Cuma rezeki masing-masing je, sakit lama ke tak. Dan yang paling ngeri sekali bila dah lepas bersalin. Nak jaga luka tu haa.. Nak bagi sembuh cepat. Nak duduk pun senget2, kalau boleh nak baring mengiring je selalu. Tapi tukang urut kata tak boleh baring mengiring kan awal-awal berpantang? Sabar jelah.

Ni dia saya kongsikan tips-tips nya. Sila klik link kat bawah ni ya.

Tips Luka Bersalin Cepat Sembuh

Selain dari tu, boleh ambil Vitamin C lebih sikit dari biasa untuk proses penyembuhan yang cepat. Saya dulu memang ambil 4-6 biji gitu setiap hari. Di samping tu saya juga ambil Set Bersalin Shaklee yang boleh terus diambil selepas bersalin. Alhamdulillah badan sihat dan cergas je walaupun berpantang sendiri.

Pengalaman Rakan-rakan Yang Luka Bersalin Cepat Sembuh

Pengalaman #1

Luka bersalin cepat sembuh

Pengalaman #2

Luka bersalin cepat sembuh

Selain dari luka cepat sembuh, dapat juga penangan kulit cantik semasa berpantang. Sebab Vitamin C ni memang terkenal untuk dapatkan kulit cantik kan? Kan ‘double bonus’ tu? Hehehe.

Hubungi saya hari ini untuk pulihkan luka bersalin dengan cepat. Dapatkan Vitamin C yang tengah promosi sepanjang November ni ya.

SMS/Whatsapp Laila di 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button

Merawat Demam dan Selsema Tanpa Ubat Yang Boleh Merosakkan Buah Pinggang

Dah lama juga saya tidak telan panadol atau apa-apa ubat selsema. Kalau dulu memang pantang rasa nak demam, terus telan pandol sebab takut melarat. Tapi sejak mengandungkan baby no 3, memang berhati-hati dalam mengambil ubat sebab saya pernah keguguran 2 kali sebelum tu.

rawat selsema tanpa ubat

Sebab saya tak ambil ubat tu memanglah sebab dulu dalam planning mengandung, masa mengandung dan menyusu, tapi yang saya perasan memang jarang demam dan kena selsema ni. Bila ingat-ingat balik, sejak konsisten dengan Vitamin C dan beberapa vitamin lain ni, Alhamdulillah kesihatan makin baik dan jarang kena penyakit.
Alhamdulillah.

Semua tu memang rezeki dan kurniaan dari Allah, tapi saya sebagai hambaNya menggalas amanah untuk jaga kesihatan dengan baik supaya boleh jaga anak-anak dan keluarga serta selesa beribadat kepadaNya tanpa sebarang halangan.

Kenapa tak nak guna ubat?

Salah satu sebab yang paling utama ialah kita nak jaga kesihatan buah pinggang kita. Bila terlalu banyak makan ubat yang berbahan kimia, lama-kelamaan buah pinggang kita terganggu fungsinya. Sedih bukan?

Bukan menafikan fungsi ubat tapi ambil ketika kita benar-benar perlu sahaja. Selagi boleh elak, kita elakkan ya…

Saya juga nak kongsikan pengalaman rakan-rakan saya yang konsisten mengamalkan Vitamin C Shaklee. Mereka jarang demam dan selsema dan bila terkena pun, cepat sembuh.

Testimoni #1

rawat demam tanpa ubat (8)

Testimoni #2

rawat demam tanpa ubat (7)

Testimoni #3

rawat demam tanpa ubat (6)

Testimoni #4

Rawat demam tanpa ubat yang boleh merosakkan buah pinggang

Testimoni #5

Rawat demam tanpa ubat yang boleh merosakkan buah pinggang

Testimoni #6

Rawat demam tanpa ubat yang boleh merosakkan buah pinggang

Testimoni #7

Rawat demam tanpa ubat yang boleh merosakkan buah pinggang

Testimoni #8

Rawat demam tanpa ubat yang boleh merosakkan buah pinggang

Setakat ini, saya memang konsisten mengamalkan Vitamin C, Vitamin B dan Vitalea (multivitamin). Alhamdulillah jarang sangat demam atau selsema.

Sebab tu saya nak kongsikan dengan semua orang yang kita boleh elak penyakit dengan amalan kesihatan yang baik. InshaAllah.

Sempena promosi Vitamin C beli 6 PERCUMA 1 ni, saya sarankan anda beli buat stok untuk satu keluarga. Untuk anak-anak 12 tahun ke bawah, boleh ambil Vitamin C Chewable.

Boleh SMS/Whatsapp saya di 019-722 8520 (Laila)

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

 

Share Button

Promosi Vitamin C Sepanjang November

Sejak saya konsisten ambil Vitamin C ni setiap hari, biji-biji kecil di muka memang tiada langsung.

Dulu-dulu suka pergi facial, orang buat facial selalu cakap. Muka akak ni nampak macam takde masalah tapi bila pegang, ada biji-biji kecil rupanya.
(“Grrrrrrr”… dalam hati saya sambil mengakui hakikat tersebut dengan penuh rasa kecewa… 🙁 )
Alhamdulillah, sekarang tiada lagi. Mak happy!

Selain dari tu, setiap kali saya berus gigi memang gusi akan berdarah. Setiap kali tau! Tapi sejak setahun lebih ni konsisten mengambil Vitamin C, B Complex dan Vitalea, memang tiada lagi gusi berdarah setiap pagi dan malam ketika saya memberus gigi.

Vitamin C bagus untuk kulit dan kesihatanHati sangat seronok apabila mendengar promosi bulan ni adalah Vitamin C. Bolehlah saya buat stok sehingga penghujung tahun depan, 2016! Jimat banyak tu. 🙂

Vitamin C ni ada 180 biji. Harga RM98.05. Bertahan selama 6 bulan. Kalau ikut kira-kira, sebulan baru rm16++ je untuk Vitamin C ni. Dengan pengambilan 1 biji sehari. Murah je kan?

Anda boleh buat 2 pilihan :-

#1 Beli 6 botol PERCUMA 1 botol
Harga runcit : RM588.30
Anda layak mendapat harga ahli yang lebih murah sebanyak 15-20% dengan mendaftar sebagai ahli. Yuran pendaftaran ahli adalah seumur hidup, jadi anda tak perlu risau terpaksa ‘renew’ setiap tahun.

#2 Beli 2 botol dan dapat DISKAUN sebanyak 5%.

Vitamin C untuk kulit2 botol dengan harga RM186.30. Nak jimat? Register ahli untuk kegunaan sendiri. Anda boleh dapat penjimatan sehingga 20% tau.

Hubungi saya untuk membeli Vitamin C anda dengan penjimatan terbaik hari ini.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...