Vitamin C Shaklee terbaik

Benarkah Vitamin C Shaklee Adalah Yang Terbaik Di Pasaran?

Oren, nenas, betik, brokoli, kiwi dan bunga kobis adalah antara buah-buahan dan sayur-sayuran yang menjadi kegemaran akak selim. Buah-buahan tu memang akak selim suka yang masam-masam. Dulu-dulu akak selim ingatkan buah-buahan yang masam je banyak Vitamin C, rupanya sayur-sayuran pun banyak juga mengandungi Vitamin C ni ya. Kalau dulu, oren ni memang menjadi buah kegemaran akak selim. Kononnya nak dapatkan

Share Button
Continue reading »

Luka Bersalin Cepat Sembuh Dengan Vitamin C Semulajadi

Kalau sebut pasal luka bersalin ni, ibu-ibu memang NGERI! Huhuhu… Sayalah tu! 🙁 Pengalaman bersalinkan ketiga-tiga anak, ketiga-tiganya pun luka boleh tahan. Pastinya anak pertamalah yang paling banyak koyak. Sakitnyeeeeeelah. Dan bersalin anak yang ke 3 ni pun, sakit macam nak nangis jugak. Memang nangis pun! Hahaha. Semua orang pun sakit kannnn bersalin tu. Cuma rezeki masing-masing je, sakit lama

Share Button
Continue reading »

Merawat Demam dan Selsema Tanpa Ubat Yang Boleh Merosakkan Buah Pinggang

Dah lama juga saya tidak telan panadol atau apa-apa ubat selsema. Kalau dulu memang pantang rasa nak demam, terus telan pandol sebab takut melarat. Tapi sejak mengandungkan baby no 3, memang berhati-hati dalam mengambil ubat sebab saya pernah keguguran 2 kali sebelum tu. Sebab saya tak ambil ubat tu memanglah sebab dulu dalam planning mengandung, masa mengandung dan menyusu, tapi

Share Button
Continue reading »

Promosi Vitamin C Sepanjang November

Sejak saya konsisten ambil Vitamin C ni setiap hari, biji-biji kecil di muka memang tiada langsung. Dulu-dulu suka pergi facial, orang buat facial selalu cakap. Muka akak ni nampak macam takde masalah tapi bila pegang, ada biji-biji kecil rupanya. (“Grrrrrrr”… dalam hati saya sambil mengakui hakikat tersebut dengan penuh rasa kecewa… 🙁 ) Alhamdulillah, sekarang tiada lagi. Mak happy! Hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »