Produk Untuk Ibu Menyusu Bertenaga Semasa Berpuasa

Minggu lepas saya menghabiskan qadha’ puasa yang tinggal 1 hari je lagi. Saya ni ibu menyusu, memang raa lembik betul di hari pertama tu gara-gara terlepas waktu sahur. Setiap kali ada masa je saya berbaring. Mujurlah tak terlepas waktu untuk ambil dan hantar anak sekolah. Anak-anak pun hairan kenapa mamanya asyik lemau sepanjang hari. Biasanya lincah semacam aje. Hehe. Jadi

Share Button
Continue reading »

Minuman Tenaga Untuk Solat Terawih Supaya Tak Perlu Letak Batang Mancis Kat Biji Mata

Masuk je bulan puasa, keletihan ibu-ibu jadi lebih berganda. Tambah-tambah kalau ada anak yang menyusu kan. Lepas berbuka tu rasa macam nak terus tidur je kan. Keadaan lebih teruk kalau buka puasa tu makan tak ingat dunia. Cepat je rasa mata layu dan kuyu. Minum air berkoyan-koyan sampai perut berat sangat. Apa nak buat kalau jadi macam ni? Supaya lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »