Produk Untuk Ibu Menyusu Bertenaga Semasa Berpuasa

Minggu lepas saya menghabiskan qadha’ puasa yang tinggal 1 hari je lagi. Saya ni ibu menyusu, memang raa lembik betul di hari pertama tu gara-gara terlepas waktu sahur.

Tambah tenaga ibu menyusu

Setiap kali ada masa je saya berbaring. Mujurlah tak terlepas waktu untuk ambil dan hantar anak sekolah. Anak-anak pun hairan kenapa mamanya asyik lemau sepanjang hari. Biasanya lincah semacam aje. Hehe.

Jadi untuk tidak rasa lemau dan lembik semasa berpuasa saya sediakan minuman tenaga untuk persediaan saya puasa Ramadhan nanti.

Selain daripada untuk ibu menyusu, anak-anak yang belajar berpuasa penuh pun sangat sesuai untuk diberikan set ini.

Produk Ibu Menyusu Dengan Penuh Tenaga

Tambah tenaga ibu menyusu di bulan puasa

1. Meal Shakes

Lengkap dengan 24 jenis Vitamin dan mineral. Memberikan rasa yang enak dan rasa kenyang lebih lama.

2. ESP

Protein lengkap dengan 9 asid amino perlu untuk badan tetapi tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Glisemik Indeks yang rendah membolehkan ESP ini diambil oleh pesakit kencing manis kerana gula akan dilepaskan perlahan-lahan di dalam darah.

Memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan berpanjangan.

3. Performance Drink

Minuman berperisa oren tanpa karbonat yang sesuai untuk semua peringkat usia. Boleh dijadikan minuman untuk berbuka dan bersahur untuk bantu kekalkan cecair dalam badan dan mengelakkan dehidrasi. Sekaligus membekalkan tenaga yang berpanjangan dalam badan.

Testimoni Set Puasa

Tambah tenaga ibu menyusu di bulan puasa

Untuk dapatkan set tenaga ni, boleh terus hubungi saya di 019-722 8520.

Boleh juga dapatkan sendiri dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Sila klik gambar di bawah untuk membuat pembelian sendiri.

tambah tenaga puasa

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Minuman Tenaga Untuk Solat Terawih Supaya Tak Perlu Letak Batang Mancis Kat Biji Mata

Masuk je bulan puasa, keletihan ibu-ibu jadi lebih berganda. Tambah-tambah kalau ada anak yang menyusu kan. Lepas berbuka tu rasa macam nak terus tidur je kan.

Keadaan lebih teruk kalau buka puasa tu makan tak ingat dunia. Cepat je rasa mata layu dan kuyu. Minum air berkoyan-koyan sampai perut berat sangat.

Apa nak buat kalau jadi macam ni? Supaya lepas berbuka kita terus bertenaga dan mata tak layu. Dapatlah menunaikan solat terawih dengan sempurna dalam keadaan badan segar bugar.

Selain daripada amalkan buka puasa ikut sunnah dan makan ikut keperluan, ibu-ibu disarankan untuk amalkan Minuman Tenaga Terawih supaya tidak mengantuk sepanjang Terawih. Lepas tu boleh bangun awal masakkan sahur dan siap boleh bertahajjud lagi tau.

Elakkan minum air manis dan kuih-kuih manis terlalu banyak sebab gula tarik air dalam badan dan buat kita cepat haus, dehydrated dan penat.

Minuman Tenaga Terawih Supaya Tak Mengantuk Semasa Terawih

 

tambah tenaga semasa terawih dan tidak mengantuk
1. Vivix : Kasi segar badan sebab beri tenaga kepada sel dalam badan.

2. Performance Drink : Bantu badan hidrasi (hydrated) Kalau badan dehydrated kita cepat penat.

3. Cinch Tea : Elakkan mengantuk dan beri tenaga

Hubungi saya di 019.722.8520 untuk dapatkan Minuman Tenaga Terawih supaya tak penat dan tidak mengantuk sepanjang beribadat.

Atau boleh terus beli dengan menggunakan kad debit atau kad kredit di sini. Klik gambar di bawah.

beli minuman tenaga untuk terawih

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan cara pengambilan.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...