Ubat Strok Berkesan Seawal 3 Hari

Kisah ibu mertua Puan Nik. Ibu mertua kesayangannya terkena mild strok. Ibu mertua ni dah macam ibu kandung juga kan. Sedih kalau tengok ibu sendiri sakit, samalah juga dengan tengok ibu mertua yang terlantar sakit.

Ubat strok berkesan 3 hari

Puan Nik cuba berikan vivix kepada ibunya. Hanya 1 sudu teh sahaja sehari. Tak perlu minum banyak-banyak pun. Lagipun orang sakit ni kadang-kadang sangat cerewet nak telan makanan tambahan atau ubat. Katanya dah loya tekak nak telan. Tapi dengan vivix mudah je. Hanya 1 sudu teh. Siap.

Alhamdulillah, lepas 3 hari ibu dah boleh bangun dari katil sendiri katanya.

Ubat strok

Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Strok Dengan Cepat?

1. Resveratrol (bahan di dalam vivix) mampu melindungi otak daripada kerosakan dengan meneutralkan serangan radikal bebas.

2. Resveratrol (bahan utama vivix) membantu baik pulih sel yang rosak di dalam salur darah yang tersumbat, yang merupakan punca utama strok.

3. Vivix mengelakkan berlakunya blood clot di dalam otak.

Blood clot mudah berlaku jika salur darah menjadi sempit dengan kehadiran lemak dan kolesterol. Blood clot membuatkan salur darah tersumbat dan menghentikan pengaliran darah ke otak dan boleh menyebabkan salur darah pecah. Apabila blood clot berlaku di dalam otak ia dipanggil Ischemic Stroke dan jika salur darah pecah ia dikategorikan sebagai Hemorrhagic Stroke.

ubat strok berkesan

Gambar : Google

Jenis strok : NASAM

Oleh sebab itulah ibu Puan Nik dapat merasa kesan Vivix dalam masa 3 hari je. Cepat kan? Klik link di bawah ni untuk info lebih lanjut tentang manfaat Vivix.

Kelebihan Vivix Yang Anda Perlu Tahu

Yang paling baik adalah jadikan Vivix sebagai rutin harian untuk mencegah penyakit-penyakit kronik seperti strok ni. Kan mencegah itu lebih baik dari merawat? 🙂

Sedang mencari penawar untuk pesakit strok? Hubungi Laila di 019-722 8520 untuk dapatkan Vivix dengan penjimatan RM241.

Dengan 2 botol Vivix, anda boleh dapat

  • Keahlian PERCUMA (dengan menjadi ahli, anda layak mendapat potongan harga sehingga 20% untuk setiap pembelian produk)
  • Penghantaran PERCUMA
  • Cash back 5% (bulan hadapan)

Jadi Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Sehingga 20%

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button

Akhirnya Suamiku Bangun Dari Koma…….

Ini adalah kisah Ayumi (bukan nama sebenar). Ayumi tersangat sedih dengan keadaan sekarang. Suaminya terkena strok dan terlantar kaku kerana koma. Dalam komanya, pelbagai masalah kesihatan dialami oleh suami tercinta.

1. Tekanan darah tinggi, 170/100 ke atas dan terpaksa ambil 4 jenis ubat untuk stabilkan tekanan darah.

2. Suaminya tetap kaku dan tak mampu tahan berat sendiri ketika sesi fisioterapi.

3. Kaki langsung tak boleh bergerak, koma! kaku!! 🙁

4. Tidak mampu menelan langsung.

5. Sering mengalami jangkitan darah.

6. Buah pinggang kurang berfungsi.

Sedih Ayumi bila mengenangkan suami yang tercinta menghadapi pelbagai masalah seperti itu. Terbaring kaku tanpa sebarang kata-kata. Hanya mampu melihat kesengsaraan yang dialami oleh si suami tercinta.

Ayumi mendapat tahu, Vivix Shaklee boleh membantu mereka yang strok. Ayumi sanggup keluarkan sedikit wang untuk berusaha menyelamatkan suaminya. Ayumi tak kisah kalau perlu dijual segala hartanya yang ada. Yang penting biarlah suaminya kembali normal, bergelak ketawa seperti dulu. Paling-paling pun biarlah suaminya dapat membuka mata dan mendengar apa yang ingin diberitahunya.

Setelah 5 hari menggunakan Vivix, Ayumi amat terkejut dengan perubahan yang berlaku ke atas suaminya. Ayumi menangis kesyukuran! Ayumi berterima kasih kepada Allah kerana beri peluang untuk suaminya hidup semula………….

Strok pulih dengan vivix

Kini… keadaan suaminya semakin baik. Banyak perkembangan positif yang dapat Ayumi lihat.

1. Tekanan darahnya kembali normal ke 120/68 dan kini pemberian ubat untuk darah tinggi telah diberhentikan.

2. Sudah boleh angkat dan tahan berat badan sendiri semasa sesi fisioterapi.

3. Kaki kirinya sudah boleh digerakkan.

4. Sudah boleh menelan.

5. Jangkitan darah semakin berkurangan dan semakin baik.

6. Buah pinggang sudah berfungsi dengan baik.

Alhamdulillah.

Hanya kesyukuran yang Ayumi panjatkan kepada Allah. Tiada yang lebih bermakna dalam hidupnya selain dari melihat suaminya semakin sembuh dan pulih. Seterusnya menjalani kehidupan seperti biasa.

Terima kasih Allah.

Terima kasih Vivix.

Semuanya dari Allah Yang Maha Menyembuhkan, Vivix hanyalah penyebab kesembuhan.

Jika anda juga menghadapi masalah seperti Ayumi, cepat-cepatlah berusaha dengan Vivix. Gunakan peluang yang ada untuk kembalikan kesihatan orang yang kita sayang dengan izinNya.

Sms/Whatsapp ke 019-722 8520 untuk dapatkan penawar strok hari ini ya. Nak tahu lebih lanjut tentang Vivix? Boleh klik link di bawah.

Apa Vivix Boleh Buat?

Pembelian 2 botol Vivix akan mendapat

Keahlian PERCUMA
Penghantaran PERCUMA
Cash back 5% bulan depan

Penjimatan sehingga RM241 –> Klik link di bawah yaa

Jimat RM241!!

Atau boleh juga isi form ini untuk pembelian dan saya akan hubungi anda untuk proses pembayaran. Kad Debit dan Kad Kredit juga diterima. 🙂

✿✿Jadi Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Sehingga 20%✿✿

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button

Suami Tercinta Kembali Bertutur Semula Dengan Bantuan Vivix

vivix membantu pesakit strokIsteri mana yang tidak berduka dan bersedih hati apabila orang yang dicintai terkena strok yang menyebabkan masalah pertuturan. Pasti sang isteri sanggup lakukan apa sahaja untuk memastikan sang suami kembali pulih.

Kita ikuti perkongsian beliau tentang suami beliau yang menderita masalah strok.

 

Saya Hafza Aein.. yang berkongsi cerita mengenai suami saya yang mengalami stroke dan juga masalah percakapan. Stroke yang dia alami boleh saya kategori sebagai stroke pendarahan. Tapi setelah menggunakan produk Shaklee iaitu VIVIX, Alhamdulillah suami semakin pulih.
.

Tanggal 28 April 2014…suami mengalami masalah stroke dimana doktor mengesahkan pembengkakan otak kiri yang menjadi bengkak dengan cepat. Ya Allah…hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan saya time tu.
.

Doktor membuat keputusan hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju untuk suami dibedah kerana tiada pilihan lain. Kalau ada pun, besar kemungkinan boleh menjadi risiko yang paling besar.
.

1 MEI 2014.. Jam 4 pagi suami masuk ke dewan pembedahan dan pakar memberitahu saya pembedahan ni merupakan major operation. Saya redha dengan segala kemungkinan yang berlaku.

Jam 8pg.. berita yang ditunggu telah tiba. Alhamdulillah..suami selamat menjalani pembedahan dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi untuk pemantauan doktor.
.

4 MEI 2014..keadaan suami masih lagi tidak sedar dan doktor telah memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami..

1- tidak dapat mengingat sape dia dan ahli keluarga…
2- boleh mengingat tapi cepat lupa..
3- masalah pertuturan..
.

(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014 (AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan Vivix.
(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014
(AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan Vivix.

Saya menjadi bimbang selepas itu. Apa yang saya harapkan lepas suami sedar dia akan mengingat semua ahli keluarga sendiri dan Alhamdulilah.. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga.
.

Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Tapi tak apa.. saya ingat lagi dengan produk VIVIX. Saya baca setiap testimoni pasal stroke ni.. apakah kesan dia bile dia makan dan apakah boleh pulih dengan minumnya.
.

Saya cuba bagi dia setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun…saya berikan VIVIX pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap.. Hahaha.. suka saya mendengarnya bila doktor cakap macam tu.
.

Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya.

Kredit : SuperMOM

Sudah pasti, segala yang berlaku adalah dengan izinNYA. Setelah bersabar dan berikhtiar dengan mengambil vivix secara konsisten selama setahun, suami beliau pulih semula dan boleh kembali bertutur.

Dan yang pasti, sang isteri lah yang sangat gembira dan bersyukur kepada Allah atas kesembuhan yang diberikan.

Semoga kesihatan suami beliau semakin baik dan diberi kesembuhan sepenuhnya. InshaAllah.

Jika anda juga mempunyai masalah strok atau ahli keluarga atau kawan-kawan yang mengalami masalah strok, boleh cuba usaha dengan Vivix ni. Memang terbukti yang mampu membantu pesakit strok pulih jika diamalkan secara konsisten.

Sila hubungi saya di 019-722 8520 jika anda ingin membeli 2 botol Vivix. Kerana dengan pembelian 2 botol Vivix melayakkan anda mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA dan penghantaran PERCUMA ke rumah anda.

Boleh juga terus membeli 1 botol Vivix di sini.

butang-beli-01

Boleh SMS/Whatsapp saya di 019-722 8520 untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...